2011. május 24., kedd

TAG 25

Sokaknál láttam már ezt a kérdőívet, és gondoltam én is kitöltöm. Másoknál is szeretem olvasgatni, mert így kicsit többet megtudok azokról, akiket nap mint nap olvasok.

1, Van háziállatod?
Van egy cicám Negro, és nővéremnek egy kutyája Elvis. :) Ezenkívül még nővéremnek vannak halai.

2, Nevezz meg 3 dolgot ami fizikailag közel van hozzád!
Asztali lámpa, csillogó álarc, ceruzatartó.

3, Tudsz vezetni? Ha igen volt már ütközésed/baleseted?
Még nem, a korom miatt. :)

4, Ma hány órakor keltél fel?
6.45-kor kellett volna, de visszaaludtam 15 percre.

5, Mikor zuhanyoztál utoljára?
Tegnap este 10 körül.

6, Mi volt az utolsó film amit láttál?
Fogalmam sincs, nem nagyon nézek mostanába filmeket. A Skinst szoktam nézni online, de az sorozat.

7, Mi volt az utolsó sms-ed szövege?
Ezt nem írom le ide. :D

8, Mi a csengőhangod?
Katy Perry - Teenage Dream (Imádom ezt a számot, a szövegét, a dallamát, mindent! Sokan mondták is, hogy ha meghallják én jutok eszükbe. :)

9, Voltál már valaha külföldön?
Igen, Bécsbe karácsony körül.

10, Szereted a sushit?
Még nem ettem, de nagyon meg szeretném mjad kóstolni valamikor! :)

11, Hol vásárolsz élelmiszert?
Anyuval, és nővéremmel szoktam menni néha, általában Tesco, Auschan.

12, Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?
Nem.

13, Hány testvéred van?
3

14, Asztali számítógéped van vagy laptop?
Asztali.

15, Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?
15 majd 1 év múlva. Most lettem 14.

16, Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Nem, nincs szükségem egyikre sem hálistennek!

17, Fested a hajad?
Nem, mert imádom a hajam színét.

18, Mesélj valamit arról mit fogsz ma csinálni?
Most értem haza a suliból nemrég. Kitakarítottam a szobám (porszívóztam, törölgettem stb.),ztán most írom ezt, majd pedig elkészítem a sminktárolós dobozom (lehet, hogy lesz róla bejegyzés), majd fürdök, alszok. Talán még megnézek egy Skinst, de már most érzem, hogy el tudnék aludni. Lehet, hogy még elmegyek futni is.

19, Mikor sírtál utoljára?
Kb. 5 napja.

20, Mi a tökéletes pizza feltét?
Paradicsomszósz, sonka, sajt, sok-sok kukorica.
21, Sajtburger vagy hamburger?
Sajtburger.

22, Maradtál már fenn egész éjszaka?
Igen.

23, Milyen színű a szemed?
Sötétbarna. (Sajnos. :S)

24, Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?
Nem, és bízonytott tény, hogy lehetelen érezni. :)

25, Milyen most az időjárás?
Meg lehet pusztulni, olyan meleg van. Nem szeretem az ilyet, ha nem a strandon vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Pretty blog <3

    http://fashionista-marika.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Eddig ezt a postot nem is vettem észre, csak most megint újra olvasva az írásokat.Annyi megjegyzésem lenne hogy nem gondoltam hogy kaják terén ennyire hasonlítunk.Volt a muffinos bejegyzésed én is a csokidarabkákos muffint szerettem a legjobban, a pizzat sok sok kukoricával és a sajtburgert választom mindig hamburger helyet.:)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!