2011. június 24., péntek

NOTD - Leopard print

Azt vettem észre, hogy a blogokon egyre több körmös post van. (Ennek nagyon örülök!:) Ma én is csináltam egyet a holnapi Kesha koncertre és imádom! Nagyon jól néz ki! Olyan Keshás is. :D Ennél az egyik arany lakot használtam, amit a ballagásomra kaptam. Majd lesz valamikor teszt a többivel is. Csak szép sorjába. :D

Meow!


+ még valami...
Az összes oldalmegjelenítés száma elérte a 10.000-ret. :) Köszönöm nektek!



Nektek milyen most a körmötök? :)

6 megjegyzés:

  1. Jujj de jó hogy te mész :)Majd csinálj képeket és vidiket is :D És a köröm..bámulatos ;)

    VálaszTörlés
  2. háhá :D tényleg Keshás:D nekem is párducmintás lesz:D csak én az essences körömmatricát rakom fel a nagy eseményre:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóó a körmöd! ügyes vagy! és a holnapi koncert is klassz lesz biztos! puszi. B.

    VálaszTörlés
  4. aztaaa:D nagyon ügyes vagy!:)
    lehet hogy nekem is össze kellene dobnom vmit a koncertre?:D

    VálaszTörlés
  5. szia tök jó a blogod léci ha az enyém is tetszik kövesd kérlek :)

    VálaszTörlés
  6. wááó ezt nagyon jól megcsináltad :) keshára pedig jó szórakozást!:)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!