2011. június 21., kedd

Rúzs TESZT: Maybelline (Coral Tonic), Catrice (Be Natural)

Ez az a 2 rúzs, amit vettem.



Catrice - 010 Be Natural!
Szép, igazi nude árnyalatú, krémesebb rúzs, ami még szépen pigmentált is. Az illata jó, a csomagolása viszont zárhatna jobban, mert egyszer már a táskámban szét is esett... Nagyon tetszik ebben, hogy bele van írva a rúzsba a márkája, mint a drágább rúzsoknál. :) (pl: Chanel) A képen nem látszik, de a csomagoláson több helyre is rá van írva, hogy Catrice. 2 negatívumot tudok még mondani: nem túl tartós, és szárítja a számat.
Csomagolás: 3/5
Pigmentáltság: 5/5
Tartósság: 3/5
Összegzés: 3,5

Az ára: 1300 HUF




L'oreal - 422 Coral Tonic
Imádom ezt a rúzst! :) Abszolút nyári kedvenc. ♥ Gyönyörű pigmentált korall színe van! A csomagolása jól zár. Eléggé tartós, de ha iszunk, akkor láthatóan kopik, úgyhogy ha megyünk valahova, akkor jobb ha magunknál tartjuk a rúzst, hogy frissíteni tudjuk a színét napközben, de ezt sokan amúgy is így teszik. Estefele, amikor már sötétedik akkor is nagyon jól látszik, szerintem még azt is mondhatom, hogy kicsit rikít a sötétben. :D Furcsa illata van, de ez felkenés után egyáltalán nem érződik. Nem kellemetlen illatú csak furcsa. A számat nem szárítja, én még hidratáltabbnak is éreztem utána.
Csomagolás: 5/5
Pigmentáltság: 5/5
Tartósság: 4/5
Összegzés: 5

Az ára: 2000 HUF


Vettetek mostanában valami szép rúzst? Melyik a nyári kedvencetek?

7 megjegyzés:

  1. én általában a nude színeket szeretem magamon de ez a korall nagyon szép :D.. amúgy mindkettő nagyon szép :D

    VálaszTörlés
  2. milyen kuponod volt a Coral Tonic-hoz?

    VálaszTörlés
  3. a L'oreal rúzsnak nagyon szép a színe :)én is megyek Ke$hára:D én az új pink candy színű astor rúzsomat fogom használni:D

    VálaszTörlés
  4. én nem nagyon szeretek se rúzst se szájfényt használni, mert sajnos elég picike szám van, és nem nagyon tetszik rajta..

    VálaszTörlés
  5. TaylorK: Én is csak ritkán használok élénk színű/rikitó rúzsokat. :)
    Anna: a végösszegből -10%.
    Thündérke: De jóó! :) Akkor lehet, hogy majd véletlenül összefutunk. :) Mondjuk rengetegen lesznek, szóval annak kicsi az esélye. :/
    grétii*: szájkontúrceruza? :) Úgy hátha már tetszene.

    VálaszTörlés
  6. very nice shades! the second is my fave but the the 1st is very nice too

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    VálaszTörlés
  7. A 'Be Natural' nagyon tetszik. Utána is fogok nézni! puszz

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!