2011. július 14., csütörtök

Készülődés

Tegnap esti arctisztítás, pedikűr, manikűr (nem festettem ki csak helyrehoztam a körmöm) megvolt. Eléggé kialudtam magam, ez volt a acélom. Táskát bepakolni, ami biztos, hogy kell: magassarkú, fürdőruha, hajgumi. Nem, nem strandra megyek, majd ha minden jól alakul, akkor megtudjátok a jó hírt. :) Addig is titok. :D Még majd elmegyek fürdeni, fogatmosni, kiválasztom mit veszek fel. Sminkelni nem sminkelhetem ki magam. Hajamat már kifésültem, leengedve hagyom. Nagyon izgulok! Fél háromra kell odaérnem. Ha nem tudjátok, hogy mihez, de azért is DRUKKOLJATOK! :D

Tumblr_lj1tqxzstx1qgeygd_large

5 megjegyzés:

  1. fúú most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hova mész :D :P

    VálaszTörlés
  2. Modellkedem...és Valami casting lehet a dologban! ;) fűrdőruha,magassarkú, smink nem lehet... Ismerős! :)))

    VálaszTörlés
  3. Hehe:D én is írni akartam:D ez casting lesz:D vagy szépségverseny:) csak ügyesen!:)

    VálaszTörlés
  4. prettyy photo :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!