2011. július 19., kedd

Tally Weijl 2011 Fall Collection

A Tally Weijl idén ősszel is nagyszerű kollekcióval készült nekünk! :) Ma voltam a WestEndbe és természetesen bementem a Tally Weijlbe is. Már pár ruhadarab kint is van az őszi kollekcióból. Bevallom én ősszel és télen jobban szeretem a Tally Weijlt. Nem is 1 őszi ruhadarabot láttam, ami tetszett, de úgy gondolom korai lenne még megvenni azokat, főleg, hogy ma is 37fok körül lehetett... Most megmutatom a lookbookot és a videót. :) A 2. szettnél a táskáért teljesen odavagyok, őszre be kell szereznem egy olyat. A 7. szettnél is nagyon tetszik a táska.

(Nagyobb méretért kattints a képre!)

Look 1

Look 2

Look 3

Look 4

Look 5

Look 6

Look 7

Look 8

Look 9

Look 10

 Look 11

Look 12

Look 13

Look 14

Look 15



Nekem az összes szett közül a12. a kedvencem. Nektek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!