2011. november 18., péntek

NOTD - Meow!

Most nem rég a napokban jutott eszembe, hogy már milyen rég volt körmös post. Rájöttem, hogy azért, mert olyan kevés iőm volt mostanába a tanulás miatt, hogy már annak is örültem, ha volt időm egyszínűre kifesteni a körmöm. Kb. 1 hete vettem ezt az Essence fekete körömlakkot; 85-ös galactic black. Nagyon kicsi ezüst csillámok vannak benne; ez az, amiért megvettem. Körömre felfestve is csak alig látszik, de ha közelről megnézed, akkor azért látszanak a pici ezüst csillámok. :) Nem akartam sima feketén, hagyni ezért úgy gondoltam, mivel már rég volt leopárdmintás a körmöm, ezért feldobom arany leopárdmintával. Imádom!

+ Egy kis érdekesség: ez a jobb kezemről készült kép, és jobb kezes vagyok! :) Ez az első körmös post, amiben a jobb kezemről mutatok képet. Mostanra jutottam el odáig, hogy már ennyire jól megy a festés, és ehhez másfél év kellett. :D


Ezen a képen talán jobban látszanak a csillámok benne:

Nektek tetszik ez a lakk? :)

3 megjegyzés:

Minden vélemény számít!