2011. december 29., csütörtök

Haul

Akik tegnap jártak a blog FB oldalánál, már láthatták, hogy voltam vásárolni. Most megtudhatjátok mit rejtenek a szatyrok. :) Kedden elkezdődtek a nagy leárazások. Sok bloggerinánál láttam, hogy ők is elmentek körbenézni, de semmit, vagy alig találtak valamit. Hát szerintem azért érdemes körbenézni, mert minden, amit itt láttok leárazottan vettem. Összeszámoltam  és 7.000 Ft-ot spóroltam, ami nagyon jó. Aki szereti a Bershkát az mindenképp nézzen be oda, mert ott találkoztam a legnagyobb leárazásokkal eddig. Na de jöjjenek a zsákmányok. :D

Neon pink pulóver - Stradivarius
Ezt a pulcsit megláttam az üzletben és egyből tudtam, hogy nekem kell. Nagyon tetszik az élénk, rikító színe. :)  Volt még neon zöldbe is, de az nem tetszett. (A képen kicsit pirosas/narancsosnak tűnik, de NEM AZ! EZ PINK! :D)


Laza fehér ing - Bershka
Úgy indultam el otthonról, hogy tudtam; ilyet biztos, hogy fogok venni. Nagyon vágytam már egy ilyen ingre. A képeken egy kicsit férfiasnak tűnhet, de felvéve már nem olyan, és egy magassarkúval még inkább nőies lesz.




Fekete leggings - Bershka
Ez nem csak egy sima fekete leggings, mert az oldalán van 2 bőr háromszög. Akárhogy is próbáltam, nem tudtam rendesen lefotózni, de majd outfit bejegyzésben úgy is látni fogjátok. :) Ez egyébként itthon senkinek sem tetszett, meg a barátnőimnek se, akárkinek mutattam mindenki lecsúnyázta, de én akkor is imádom! :D

Jöjjenek a kiegészítők! :)

Válltáska - Bershka
Ez a táska nem akármilyen táska, mert 3 féle képpen lehet hordani. 1. vállon, 2. ha betűrjük a láncot a táskába, akkor kapunk egy csinos kis borítéktáskát, 3. a láncot betűrve hagyjuk és a kis 'fülénél' fogjuk. Elképesztő! :DD Ráadásul az ára is ennyire jó volt; 4.000 HUF-ról volt leárazva 2.000 HUF-ra. Ennyiért abszolút megéri, szerintem még az eredeti áráért is megvettem volna annyira tetszik, és azt is imádom benne, hogy 3 féle képpen lehet hordani.

Belül van egy zsebe is.

Madaras nyaklánc - Bershka
A Vörösmarty téri üzletben ez volt az utolsó darab, és ahogy megláttam egyből lekaptam az állványról, nehogy valaki gyorsabb legyen nálam. :D Gyönyörű ez a nyaklánc, már a BSK honlapján is kinéztem, de élőbe eddig még sosem láttam. Ja, és csak 995 HUF (!) volt. (Leárazva persze.)

Rózsás karkötő - Pull & Bear
Ezzel a szépséggel már nagyon régóta szemezek, de valahogy mindig otthagytam, most viszont hazajött velem. :)


Ezt a 3 zoknit karácsonyra kaptam, de muszáj megmutatnom nektek, annyira aranyosak! :)

Erre a tollas nyakláncra már másfél hónapja vágytam, és most karácsonyra megkaptam a barátnőmtől. Olyan aranyos, tudta, hogy nagyon fogok ennek örülni. :) Pull & Bear egyébként, a Vörösmarty üzletükben láttam még 1-et, ha valakit érdekel.

Ezt attól az osztálytársamtól kaptam, aki a karácsonyi húzáson engem húzott. Mindenki mondott pár mondatot, és amikor meghallottam, hogy ékszert kapok tőle, akkor nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog. Sosem találják el az ízlésem ha ékszerről van szó, főleg olyan, ki nem ismer, de ez tényleg nagyon tetszik, úgyhogy úgy gondoltam ezt is megmutatom nektek. :) (Bijou Brigitte.)

Ezt a fülbevalócsomagot még kb. 2 hete kaptam nővéremtől, aki Bécsben járt, és úgy gondolta meglep egy kis aprósággal a Forever 21-ból, mert tudja, hogy nagyon szeretem. :)

Egy pulcsit véletlenül kifelejtettem, amit karácsonyra kaptam, de nem baj, mert majd úgyis láthatjátok outfittes bejegyzésben. Egyébként ennyi lenne. Ha valaki kíváncsi valami árára, akkor nyugodtan kérdezze meg bárhol. (Formspring, Fb, e-mail, hozzászólásra sajnos még mindig nem tudok válaszolni, mert nem tudok hozzászólást írni. :(  Ha valaki ez ügyben tudna segíteni azt nagyon megköszönném.)

Ti terveztek egy bevásárlást most így a leárazások idején?

7 megjegyzés:

  1. ugyanilyen ingem van, csak zöld.:) mennyire van leárazva?

    VálaszTörlés
  2. áááááááááá, gyönyörű az a pink pulcsi ! *.* én ma voltam de csak drogériás haul-t fogok hnap posztolni :D

    VálaszTörlés
  3. Minden nagyon szép! AZ ékszerek meg a tááska különösen tetszik :):)

    VálaszTörlés
  4. Áh most nagyon irigy vagyok az ékszerekre, mindegyik nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!