2011. december 12., hétfő

I can't wait for Christmas!

Hamarosan itt a karácsony, pontosan már csak 12 nap van hátra.  Én teljesen be vagyok zsongva. :D Már az összes kirakat, és a város is karácsonyi fénybe borult, idén már az első hó is leesett. (Mondjuk csak 1 napig tartott...) Jó lenne ha megint lenne, és hó helyett nem eső esne. :( Imádom a havat! Na szóval most egy kis karácsonyi posttal készültem nektek! :)


I. Programajánló
Én egyértelműen a Vörösmarty teret/Váci utcát ajánlanám nektek, mert gyönyörűen ki van világítva, nagyon hangulatos, és üzletek ünnepies kirakatai vesznek körül, ráadásul a Vörösmarty téren van a karácsonyi vásár is. + Van egy üzlet a Váci utcába a Douglas mellett, ahova mindenképp nézettek be, ha ott jártok! A neve Philanthia, ami egyébként virágszeretetet jelent. Imádom ezt a virágüzletet, olyan mint egy kis csodaország, és karácsonykor a legjobb. Gyönyörű díszek vannak bent, porcelánok, szól a zene, fahéj illat van. Az egyetlen negatívum, hogy nagyon drága, de már csak nézelődni is egy élmény ott benn. :) Én 1x vettem ott egy karácsonyi díszt, mert nagyon megtetszett, és nem volt olyan vészes az ára mint amúgy a többinek. Egy arany csillámos szánt választottam. :)


II. Hangulatos karácsonyi képek
Csak hogy még jobban hangolódjatok az ünnepre! :)

10553822_large

Tumblr_lvoeohjexy1qmdjeto1_500_large

Tumblr_luinnlcem91qkj3yjo1_500_large

Christmas-10_large

Tumblr_lv1769caba1r6qr2vo1_500_large

Tumblr_lvng9gqyw81r1ydi9o1_500_large

1566104f4fa5_large

U0048_large

Tumblr_lvlitzdky91r6wsb6o1_500_large

III. Zeneajánló

2 megjegyzés:

  1. az a bolt♥ szombaton voltam bent,valami hihetetlen:) olyan mintha egy másik világba csöppennél,annyira jó!:)

    VálaszTörlés
  2. A zene és a film ajánló nekem is nagy kedvenceim. :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!