2012. február 20., hétfő

Élménybeszámoló - Olaszország, Velence

Bécsen kívül még sosem jártam külföldön, ezért nagyon izgatott voltam és vártam. :) Este 22-kor indult a buszunk a délitől, onnan következett kemény 8 óra buszozás, 3 fél órás pihenővel. Semmit nem aludtam!!! Borzalmas volt az odaút, egész végig nem tudtam mit kezdeni magammal. Olvastam a Marie Clairet, amit az útra vettem, ettem, ettem és ettem, jobbra dőltem, balra dőltem, és amikor már azt hittem, hogy megtaláltam a legtökéletesebb alvópózt, amit csak buszon lehet, elkezdett zsibbadni valamim... :DD Hihetetlen. Ja és a legjobb helyet fogtuk ki mert a mögöttünk ülők be nem fogták a pofájukat egész úton. Először énekelt a lány, aztán rémtörténeteket mesélt, majd vicceket, és így az elején még viccesnek is találtuk, de amikor hajnali 4kor elkezdi, hogy: "Na akkor most számolom az autókat: 1... 2... ááá nem, inkább csak a kamionokat: 1..." Ekkor a nővérem már nem bírta tovább (én sem) és megmondta neki, hogy azért jó lenne ha már csöndbe maradna, mert a busz 95%-a már aludna, csak ő nem. Utána már szép csöndbe volt... :D Na de így sem aludtam semmit, szinte egész végig zenét hallgattam. 9-kor átkeltünk a tengeren egy nagyobb motorcsónakkal, és kb. 9:15-kor nekiláttunk a városnézésnek. Ahogy megérkeztünk én már egyből lőttem a képeket minden egyes sarokról, és videóztam. Hatalmas tömeg volt, amerre csak néztem ember. Rengetegen be voltak öltözve, a turisták 75%-a is maszkot viselt. Egész nap sétáltunk, tetszenek a szűk utcák, a régies és színes házak, az egész Velence olyan mint egy ékszerdoboz, teljesen beleszerettem, haza se akartam menni. Van egy hangulata az egésznek, olyan varázslatos. Vicces volt amikor délután 2 körül a gyerekek hazamehettek az iskolából, és szaladtak a hajó (!) után, hogy elérjék. :D Egyébként mindegyikőjüknek húzós táskája volt. Egész nap nagyon meleg volt, (az este kivételével, akkor meg lehetett fagyni) kabátot is le lehetett venni. Sokszor megijedtem, amikor az olaszok felkiáltottak mellettem, nagyon hangosak. :) Ettünk egy nagy pizzát is, ami nagyon finom volt, de valami különlegesebbre számítottam. Fagyiztunk is, na attól voltam igazán elájulva. Ha valahol fagyizok, akkor nálam a vanília az alap, ahhoz szoktam még kérni valamit, ami megtetszik, most tiramisut választottam. Isteni fagyijuk van. Egyébként a sulival mentem, és az osztályomból csak 1 lány jött, ő is vitte magával az unokanővérét, ezért én meg a nővérem. :) Sötétedés után kezdődött csak igazán a karnevál Velencébe, ilyenkor már alig volt valaki aki nem álarcba vagy egy komplett jelmezbe járta volna az utcákat, mindenki énekelt, táncolt, a Szent Márk tér mellett egy színpad volt felállítva, ahol rendezvények voltak. Este fél 10-kor indultunk vissza. Nem hittem volna, hogy ez lesz de az egész utat végigaludtam!!! Nagyon örültem neki, mert így kb. fél órának tűnt a több mint 8 órás út. Vasárnap reggel 8-ra érkeztünk meg Budapestre, utána hazamentünk, fürödtünk és irány az ágy. :D 9-től aludtam délután 5-ig, nagyon kimerült voltam. Utána meg este 10-kor lefeküdtem és simán tudtam aludni, mert nagyon fáradt voltam még akkor is.

Amiket vettem:

Igen jól látjátok, van a képen egy KIKO szemhéjpúder is, arról majd részletesebb vélemény jön egy külön bejegyzésben, és hozzá is van egy kis történetem. :)

Tömve volt Velence a maszkos üzletekkel, bódékkal, én is választottam egyet magamnak, és teljesen beleszerettem az enyémbe. :) Fekete, csillámos, cicás. Amikor megkaptam egyből felvettem és utána egész nap abba voltam és nagyon sokan megbámultak, pedig minden 2. emberen álarc volt, de cicásat kb. láttam a sajátomon kívül 3-at, azok se voltak olyan szépek. Jó érzés volt. :D Amőgy nővérem meg akart győzni, hogy ne feketét vegyek, de én akkor sem hagytam magam, felpróbáltam és éreztem, hogy ez a maszk az enyém. Szerintem ez egy olyan dolog, hogy meg kell érezni, hogy melyik a tiéd a több száz közül, és amit választasz az téged is jellemez.



A márciusi Marie Clairet olvasgattam az úton, most egy ajándék táska jár hozzá, ami nyáron strandtáskának tökéletes lesz. A feketén kívül még fehér színbe kapható.


Vettem egy olasz Voguet is, ez abszolút benne volt a tervbe, igaz hogy nem tudom elolvasni, és csak a képeket élvezhetem, de itthon komolyan 3 órára elmerültem életem első Vogue-jába. Nagyon vastag és igényes újság egyébként.

Pár kép belőle.

Most pedig jöjjön a legizgalmasabb rész; a nagy képzuhatag és a végén a videó! :)

Buongiorno Venezia!







Kiteregetett törülközők. :) Mint a filmekben.








Játék: Találd meg Dominikát!


Imádom ezt a képet.



Már a hajóról kiszúrtam! :D

A Furla csodái!

Legszívesebben a kirakat egész tartalmát hazavittem volna.

Nem említettem még de imádom a Miu Miut főleg a táskáikat. Mikor megláttam egyből lefotóztam, nézegettem a kirakatot és mondtam a nővéremnek, hogy "úristen de szépek ezek a táskák" stb. és mondta h miért nem megyünk be? Én meg nem akartam, mert amúgy se tudnánk venni semmit, meg nem szerettem volna ha esetleg az eladó így meg úgy nézne ránk. Ő meg "berángatott", hogy akkor is bemegyünk, ha már itt vagyunk. :D Igaza is volt egyébként. Bementünk és aaa. Rengeteg gyönyörű táska volt egy nude és egy pink táskát meg is vettem magamnak gondolatban... :D Volt egy full csillámos telitalpú magassarkú is, az is gyönyörű volt.

Szerelmeim!



Olaszországban, olasz Voguet nézegetve, miközben várom a pizzámat. Nem rossz! :DD 

cica



Összességében csak annyit tudok mondani, hogy mindenki aki teheti menjen el, mert Velence egy csodálatos és különleges város, simán maradtam volna ott akár egy hetet is, minden nap pizzát meg fagyit majszolva. :D Én is eléggé feltöltődtem, amikor csak ültem a parton, lógattam a lábam a tenger felett, és néztem ahogy úsznak el a hajók, a nap pedig sütött. :)

Elég hosszúra sikeredett ez az élménybeszámoló (így is biztos sok minden van, amit kihagytam), de azért remélem tetszett nektek. :)
Ti jártatok már Velencébe?

18 megjegyzés:

  1. Én tavaly voltam és imádtam! Nálam Olaszország az örök szerelem, legszivesebben odaköltöznék :)

    VálaszTörlés
  2. amazing photos!such a wonderful city.that mask is superb!!!

    VálaszTörlés
  3. óó ..de elmennék most Velencébe :P .. nagyon jó lett a beszámoló , a maszk az meg egyenesen csodálatooos *__*
    Vouge ♥
    a képek is nagyon jók :DD de a videó az visz mindent.. szuper ..ésés az a szép Chanel-os kabát a videóba?!.. :X .. hány napot voltatok ott?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vasárnap este 10-kor indultunk, és szombat délelőtt 9:15-kor vágtunk neki a városnézésnek, majd este fél 10-kor indultunk haza, szóval sajnos csak 1 napot.

      Törlés
  4. Úristen, nagyon jó ez a poszt. Eddig nem vágytam Olaszországba, de asszem ezentúl fogok :D

    VálaszTörlés
  5. ó,de jó neked! : ) úgy volt,hogy én is megyek,de aztán lett volna egy fellépés, amiért lemondtam,de persze,hogy nem kellett utána szerepelni-.- :/ kár:/ de remélem jövőre eljutok: )
    a maszkot imádom: )♥

    VálaszTörlés
  6. Mázlista :) Én még sajna sosem jártam Velencében, de szívesen elmennék. Már így a képekről is átjön valami a hangulatából, különlegességéből. Bár ott élni már nem biztos hogy szeretnék.
    Az álarc nagyon szépséges *.* Na meg a sok-sok bolt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép képek :))
    (nálam is a vanília fagyi az alap) :)

    VálaszTörlés
  8. Velencében még nem de Olaszországon már jártam! Egy hetet voltunk kint nagynénéméknél aki ott él! Egyébként nagyon jók a képek és a videó is!

    VálaszTörlés
  9. álarc és a Miu Miu táskák.imádom!♥

    VálaszTörlés
  10. egyszerűen imádom Velencét! :] tavaly májusban volt alkalmam elmenni, és idén is megyek egy hétre Olaszországba,és egy napot ott fogunk tölteni.. eddig is nagyon vártam,de a beszámolódat olvasva szinte tűkön ülök :)))
    és imádom a maszkot,amit vettél! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép a cicás álarc! és azok a Miu Miu táskák.. ♥
    Idén én is megye, bár régebben voltam, de valamiért nem tetszett.. majd most hátha :)

    VálaszTörlés
  12. óóó de jó lehetett :)) és a körmöd annyira cuki :3

    VálaszTörlés
  13. uhh de gyönyörű... a videó pedig szuper lett.:) én azóta vágyakozom Velencébe, mióta a barátnőm volt és a képek alapján annyira szép város.. remélem egyszer eljutok én is:)

    VálaszTörlés
  14. Annyira tetszett a beszámolód! :) Egyszer nagyon szeretnék eljutni Velencébe. A maszkod is nagyon szép..teljesen az esetem.:) Jó hasonlat... Velence tényleg olyan,mint egy ékszerdoboz.. a képek is ezt mutatják. :) Óóó és azok a márkák, meg a Vogue..SZERELEM<3

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!