2012. február 24., péntek

Intimissimi 2012 tavasz

Az Intimissimirőlmég soha nem írtam a blogomba, és igazából nem is értem, hogy miért, mert nagyon szeretem. Minden évszakban egy szuper kampánnyal lepnek meg minket, a 2012-es tavaszi is remek lett, káprázatos képek készültek. Mindig gyönyörű modellt választanak, most se történt ez másképp, Tatyana Mityushina elbűvölő a képeken. Irigylem a haját, és a hajszínét is. :) Egyéként már megfigyeltem, hogy szinte mindig hullámos hajú modellel dolgoznak, szerintem azért, mert a hullámos hajnak természetesebb hatása van.

















Ti mit szóltok az olasz márka idei kampányhoz? :)

4 megjegyzés:

  1. valóban gyönyörű képek :O *.*

    VálaszTörlés
  2. tényleg gyönyörű képek. meg a modell is nagyon szép (: ♥ Intimissimi

    VálaszTörlés
  3. Engem bármilyen olyan képpel le lehet nyűgözni, ami a természetben készült, főleg, ha süt a nap ! :D Ezek nagyon szépségesek *.*

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!