2012. április 15., vasárnap

Glamour napi HAUL (Pull & Bear, Zara, Bershka, Tally Weijl, H&M)

Már nagyon vártam a Glamour napokat, mondjuk sajnos csak egy kupont tudtam felhasználni, kár, hogy pont a kedvenc üzleteimbe nem érvényes a -20%. Most nekem úgy tűnt, mintha kicsit kevesebben lettek volna az Arena Plazaban, mint tavaly, de így is nagy volt a tömeg. 

A szerzemények együtt
Most elég színes ruhadarabokat vásároltam, ami nem nagyon vall rám, de örülök neki, kellettek már a színek. :) Azért 2 fekete felső így is becsúszott. (Ezen a képen látszik legjobban mindennek az igazi színe.)

Kék színű póló - Pull & Bear
Ezt már a webshopban is kinéztem, és már akkor eldöntöttem, hogy meg fogom venni magamnak. Így is lett, és imádom, főleg a színe miatt.


Elöl gombos fekete póló - Bershka
Ebből amúgy direkt L-es méretűt vettem, hogy még lazább legyen. Hátul kicsit hosszabb, mint elöl.

Fekete top- Zara
Ebben az tetszett meg, hogy a háta is nagyon ki van vágva, és amikor felpróbáltam magamon még jobban megtetszett.

Neon pink nadrág - Pull & Bear
Aaaaaaaaaaaa!Ezt nem hagyhattam ott! Nagyon brutál színe van, és élőben még jobban. Imádom!

Rövidnadrág - Tally Weijl
Ennek nem tudom meghatározni a színét, pedig ennél is a színbe szerettem bele. Zöldes kékes, de én azért  nem mondanám mentának.


Korall színű vékony öv - H&M
A H&M-ben most nagyon jó kis övek vannak, rengeteg féle színbe. (Citromsárga, zöld, barna, fekete, pink, kígyómintás.) Szerencsém volt, mert a Vörösmarty téri H&M-ben ez volt az utolsó korall, úgy örültem neki. :) Ezt egyébként szerdán vettem.


Ti voltatok vásárolni Glamour napokon? Miket vettetek? :)

11 megjegyzés:

  1. nagyon jó dolgokat vettél! :) legjobban a Pull&Bear-ös felső és a Tally-s nadrág.. gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon király a Pull&Bear felső! :)

    VálaszTörlés
  3. a Bershkás póló és a Tallys rövidnaci nagyon tetszik :o

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó cuccokat vettél,csinik lesznek :)

    VálaszTörlés
  5. jó cuccokat vettél, különösen a pull&bear-es fölső és az öv tetszik :)

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Imádom az ízlésedet nagyon jó cuccokat vettél :))
    Csinálj belőlük majd outfit bejegyzést!
    Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. nem akarod eladni a pullos hosszú gatyát?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet róla szó. :) Írj ide: prettyandnice@indamail.hu

      Törlés
  8. ez a tallys rövidnadrág még megvan?? nem akarsz esetleg megválni tőle?:D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!