2012. május 21., hétfő

10 dolog rólam

Az oldalsávban indítottam egy szavazást, hogy szeretnétek-e minden hétfőn egy ilyen bejegyzést, és egyértelműen az "igen" válasz nyert. (Igen: 90%, Nem: 4%, Inkább 2 hetente legyen: 6%.) Még nem tudom, hogy 5 vagy 10 hétig tartson, majd meglátom mennyi mondandóm lesz. Szóval leírok 10 dolgot magamról, ami csak úgy véletlenszerűen most eszembe jut.

1.) Alvás
Rengeteget alszom, mondjuk csak hétvégén, mert hétköznap sajnos nem tehetem meg. Ha nem csörög az órám, akkor én délig vagy 1-ig, max 3-ig nem kelek fel. Akkor sem ha korán fekszem le. A hétvégéim is hamar elmennek mert minimum 12 órát alszom, max 15-öt. Ez nyáron is így szokott lenni, amikor nincs suli, tehát stressz se, meg nagy kimerültség. Mondjuk akkor inkább 11-12 órákat alszom. Mostanában lett rosszabb a helyzet, de annyira, hogy mindig mindenhol fáradt vagyok és álmos, és ha napközben 15 óra alvás után lefekszem aludni, akkor simán ráhúzok még 2 órát és este ugyanúgy megy. Orvosnál is voltam, mert ez azért már elég furcsa volt és eddig ennyire durván sokat nem aludtam, de minden vizsgálat azt mutatta, hogy semmi bajom. Az orvos is meglepődött. Amúgy zavar, mert csomó időt elvesz, és ha hétvégén 1-kor vagy 2-kor találkozom valakivel akkor is ébresztőt kell beállítanom...
Tumblr_lq7gciisil1qjc1a7o1_500_large

2.) Álmok
Ez az előző dologról jutott eszembe: minden éjjel álmodom, és reggel minden kis apró részletre emlékszem. Nagyon sokszor volt már az is, hogy megálmodtam a jövőt. Na jó, ez most így ilyen izén hangzik de komolyan. :D Pl.: megálmodtam, hogy az egyik idős rokonunk meghal, és rá 5 napra tényleg meghalt, pedig nem volt beteg. Olyanokat szoktam álmodni, hogy barátnőim szerint filmet lehetne belőlük csinálni. :D Volt egy időszak, amikor minden éjjel rosszat álmodtam, kb. fél évig, de tudom is, hogy miért volt. Minden álmomban benne volt a víz, és a farkas (az utóbbi még most is egyébként), és mindig meghaltam, de valahogy éreztem is, és mindig más ölt meg, de ilyen horrorfilmbe illő módon, és szép lassan. Ez is addig fajult, hogy már elaludni sem mertem és volt, hogy 2 éjszakán át fent maradtam, csak, hogy ne álmodjak, mert nagyon féltem. Egész este zenét hallgattam, festettem, gépeztem, olvastam, mindent kitaláltam, csak, hogy ne aludjak el. Álmomban mindig beszélt hozzám aki meg akart ölni, és a vége fele mindig ordítottam, hogy ébredjek fel, mert már tudtam mindig az álmomban, hogy álmodok, és aki meg akart ölni meg mindig azt mondta, hogy addig nem kelsz fel míg nem halsz meg. Anyád! :D Aztán mindig meghaltam, megkínoztak, láttam a hullám, meg, hogy hova tűntetnek el, vagy otthagynak és csak akkor ébredtem fel. Egy idő után már mondtam ezt másoknak is, és neten utánanéztünk, hogy miket lehet csinálni, de semmi nem használt. (Ágy elforgatása, alvás előtt nem evés stb.) Na de mindegy. :D Ennek már vége.
Tumblr_ljziyz6xo41qjpynao1_500_large

3.) Utazás
Eddig még csak Velencében voltam és Bécsben 2x, de nagy álmom, hogy körbeutazzam a világot. Addig nem halhatok meg míg nem láttam Párizst, New Yorkot és Londont!
Tumblr_m31kzhewnh1r2kmrgo1_250_large

4.) Ékszerek
Gyűjtöm az ékszereket, sosem bírok otthagyni semmit ami nagyon megtetszik, akkor inkább veszek mondjuk 2 pólóval kevesebbet és több ékszert. Mindig rengeteg ékszer van rajtam.


5.) Nyelvtanulás
Nagyon szeretek nyelvet tanulni, megy is, és a nyelveknek mindenhol hasznát veszem. Jelenleg franciát tanulok (minden órám franciául van), jövőre pedig angolt is fogok, aztán pedig már a portugált is fel tudom venni heti 1 óraszámban, és én fel fogom. :) Ezen kívül még az olasz és a spanyol nyelv is nagyon tetszik. És nem, nem szeretnék tolmács lenni.
Tumblr_m47zfo3iag1qhbitjo1_500_large

6.) Mi szeretnék lenni?
Mindenképp valami divathoz kapcsolódó állást szeretnék majd, mert tudom, hogy csak azt tudnám szívvel, lélekkel csinálni. Jelenleg azt mondom, hogy újságíró szeretnék lenni, valószínűleg külföldön, valamilyen divatlapnál. :) Jó lenne egy nevesebbnél. Vagy divatriporter külföldön. Mindkettőt tuti imádnám, mozgalmas, rohanós életre vágyom.
Fashion-magazines%25255b1%25255d_large

7.) Muffin
Nagyon szeretek a szabadidőmben muffint sütni, és kísérletezgetni velük, mármint az ízekkel. Van egy alapreceptem, és "titkos hozzávalóim" (:DDD), és minden receptet én találok ki. Pl. mézes muffin, diós stb. Tudom, hogy ha neten rákeresek, akkor valószínűleg több féle változatot is találnék, de én csak a saját receptjeimmel szeretek dolgozni, úgy az izgalmas és különleges. Mindenki szerint isteni muffint sütök. :) Amúgy főzni utálok, hihetetlenül unalmas egy dolog. :D Van egy nagy álmom is, de ezt elég nehéz megvalósítani, meg sok pénz is kell hozzá: szeretnék egy muffin üzletet. Ilyen kis hangulatosat, ahol a muffinhoz lehet inni kávét, teát stb. és a saját receptes muffinjaimat lehetne megvenni, meg pár másféle sütit is, de főleg muffinokat. Elképzeltem, hogy van egy sikeres muffin üzletem, és vki megkérdezi valakitől: "Szia, nem megyünk ma el muffinozni?" :DDD
C7a0beb007f36950c9fcec6a017ee804_large

8.) Filmek, sorozatok
Az egyik kedvenc sorozatom a Született feleségek, a másik pedig a Skins, aminek már vége. :( Nem sokára mást is el fogok kezdeni nézni, de még nem tudom mit. A Kedvenc filmem az Avatar, és a Gettómilliomos. A horrort és a vígjátékokat szeretem, de nem nézek sok horrort. Vígjátékból a kedvencem természetesen a Másnaposok, és lett egy új: Jump Street 21. Ezt tegnap láttam a moziba, és végig szakadtam. Ez egy hatalmas film, mindenképp nézzétek meg! :D Amúgy ritkán járok moziba, pedig nagyon szeretek. A romantikus filmeket nem igazán bírom, a legtöbb olyan elcseszett, de nagy kedvencem a Szerelmünk lapjai. Nincs elrontva nyálas szarokkal, őszinte és olyan igazi, vannak vicces jelenetek, de sírni is lehet rajta, meg mosolyogni, és nem a szokásos Love Story. Ha még nem láttátok (bár kétlem) nézzétek meg!


9.) Ételek, italok
Nem szeretem a húsokat. Felvágottat eszem, de egyébként csak csirkemellet, kivéve persze a Mekiben. Nem azért mert valami világmegváltó vegetáriánus célom van ezzel, egyszerűen csak nem szeretem, sőt undorodom tőle. Amúgy szerintem tök jó, ha valaki az állatok miatt vegetáriánus, de rosszul vagyok attól, ha valaki divatból csinálja az egészet, mások előtt játsza az eszét, otthon meg ugyanúgy tömi a fejét párizsis kenyérrel meg a rántott hússal. Kedvenc ételem a gyros, kedvenc italom pedig a vanílíás shake. Nagy kedvencem még a pizza és a rettentően hizlaló és egészségtelen sültkrumpli. A kávét, a forrócsokit és a cappucinót is nagyon szeretem, de nem iszom rendszeresen egyiket se. Nem szeretem a gyümölcsleveket, mert csak szomjasabb leszek tőlük, és nem is annyira finomak. Sajnos az energiaitalokat is szeretem, de azokat csak nyáron iszom.
Tumblr_lo8nwz5je11qabn08o1_500_large

10.) Mese
A kedvenc mesém az Alíz csodaországban, amit könyvben is elolvastam, ráadásul 3x. Mesevilág az egész, és ha olvasom olyan mintha ott lennék, semmi izgalom nincs benne, csak álom és képzelődés. Egyébként szeretem a meséket, szoktam néha nézni. :) Főleg ha nagyon elegem van mindenből, akkor az úgy kirepít az életből. (Ohh, micsoda rím, de tök véletlen. :DD)
423434_397316836949726_163008477047231_1690158_845123756_n_large


Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, ha bármi kérdésetek van ne kíméljetek! :)

17 megjegyzés:

  1. Hogy az alvás résszel én mennyire-de mennyire azonosulni tudok ám... :)

    VálaszTörlés
  2. á ez nagyon tetszett:)) az álmodós rész nagyon durva, kirázott a hideg:S:D viszont örülök, hogy ennyi mindent leírtál:)várom a következő részt:)))

    VálaszTörlés
  3. Én is örülök h kifejtetted, legyen még ilyen ;)

    VálaszTörlés
  4. én is imádok aludni,szombat,vasárnap simán 2ig is de délután nem tudok aludni, csak este,vagy suli után...az álmaidról meg rögtön a Rémálom az Elm utcában című film jutott eszembe,abban is így volt a csaj hogy nem mert elaludni,tök durva.. hála istennek nekem csak 1 vagy 2 horrorisztikus álmom volt de az nagyon durva..
    hú egyszer én is körbe utaznám a világot,és bármikor elmennék a muffin üzletedbe is ^^

    VálaszTörlés
  5. gyros, pizza, krumpli, kávé, forrócsoki, cappucino ♥ :DD

    VálaszTörlés
  6. Az alvással én is ugyanígy vagyok, simán tudok este 11-től másnap 4-ig aludni, viszont akkor következő éjszaka csak hajnalban tudok elaludni, ördögi kör ez.:D Nekem is voltak visszatérő rémálmaim, az enyémben egy kutya marcangolt szét mindig, de szerencsére már vége, és nem volt olyan durva, mint a tiéd. Én is szeretem a nyelveket, én németül és angolul tanulok, de szeretnék majd spanyolt, meg beiratkoztam ingyenes kínai nyelvórákra is, de lehet, hogy nem fog összejönni. A 6. pontom is ugyanez, bár nekem egy hazai lap az álmom, hiszen ezen a nyelven tudom magam tökéletesen megértetni. És nekem a nagy úticéljaim: Isztambul, Velence, Párizs, London, New York és Japán. Az én kedvenc mesém az Anasztázia, ezt az egyet nem tudom megunni, és a Skinset énis szeretem, csak az utóbbi évadokat nem láttam, mert nem tetszett az 1. rész. Remélem nem baj, hogy ennyit írtam. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Japán engem valamiért nem vonz, sőt. Az a sok hatalmas épület, a sok ember... Jajj az Anasztázia az egy nagyon szép mese, nagyon szeretem. :) A Skinset nézd tovább, mert nagyon jó lesz, főleg a 6. évad. Az 5. évad 1. rész nekem se tetszett, szinte vártam, hogy vége legyen, és egyébként utálom azt a szereplőt, mármint a személyiségét, meg amiket csinál. Annyira idegesít a történetben egész végig. :D Hiába máshogy jön ki, minden gondnak ő a fő okozója. Dehogy baj, imádom az ilyen hosszú hozzászólásokat! :)

      Törlés
  7. muffin <3 szólj, ha megvan az üzlet, leszek én az első vásárló! :D jó bejegyzés volt, várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  8. én is ennyit alszok általában (vagy legalábbis próbálok), meg álmodni is szoktam :)
    a muffinüzletbe én is jönni fogok állandó vásárlónak! :D
    nagyon jó post lett! :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszett ez a bejegyzés!:) a muffin üzletes ötlet pedig baromi jó!:D

    VálaszTörlés
  10. Azt, pár mondat olyan, mint ha csak én írtam volna. A közös kedvenc állatunk után (farkas) most már az álmodós részben is különbözünk (nem a rossz álomban, csak az első pár mondat), plusz jó ideje nem eszek már semmi húst, csak szalámit és csirkemellet. Nem divatból, teljesen leegyszerűsítve inkább csak válogató vagyok.

    VálaszTörlés
  11. soksok ilyen bejegyzést még :)) az alvás nekem is a gyengém..:)) muffin üzletben tuti törzsvásárló leszek :D :)

    VálaszTörlés
  12. úristen, kikészülnék, ha ennyi időm elmenne alvásra. pajzsmiriggyel is minden rendben? én alulműködésem csúcsán igényeltem ennyi alvást:/

    VálaszTörlés
  13. http://www.sorozatjunkie.hu/2012/03/07/skins-7-evad-es-kasza/

    VálaszTörlés
  14. Nekem is az egyik nagy álmom körbeutazni a világot. Olyan jó lehet, annyi kultúrát megismerni.
    Én is minden nap álmodom. De én nem mindig emlékszem teljesen rá, vagy csak akkor jut eszembe, ha valami hasonló dolog történik velem, mint az álmomban.
    A kedvenc sorozatom nekem is a született feleségek, mert nagyon szeretem benne, hogy elgondolkoztató. És szeretem benne mikor a mary alice beszél, és gondolatokat mond el.
    A mesékkel ugyanígy vagy mint te. Imádom hogy mikor mesét nézek, elmerülhetek egy álomvilágba. Teljesen megnyugtat. Olvasni is csak olyan könyveket szeretek, amikben elmerülhetek. Talán ezért is szerethetek olvasni, mert akkor én képzelek el mindent. Olyan jó, mert akkor kicsit kiszakadhatok a valóságból.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!