2012. május 28., hétfő

10 dolog rólam

Úgy láttam, hogy az előző ilyen bejegyzés nagyon tetszett nektek, úgyhogy örömmel vágok bele ebbe is. :)

1.) Zene
Nagyon sok féle zenét szeretek, de nem mondom, hogy mindenevő vagyok, mert a pop zenét utálom. Persze vannak jók azok közül is, de az ilyenekre gondolok, mint Jay-Z, Justin Bieber, Selena Gomez stb. Az ilyen Vivás tömegzenék. Egyébként sosem nézek X-faktort meg ilyeneket, de most nézem a Csillag születiket (Puzsér miatt kezdtem el), és Juhász Marcinak drukkoltam. Imádom a hangját, és minden számot, amit énekelt, főleg a Rossz vér címűt. A kedvenc énekesnőm Lana Del Rey, egyszerűen imádom. A dalszövegeit, a zenéi dallamát, a klippjeit, a stílusát, mindent! Ilyen pedig nálam még nem volt soha. A másik szerelmem a Dubstep. Elalvás előtt is képes vagyok meghallgatni max hangerőn, engem a dubstep is nyugtat, de ha kell felpörget. :D Ezen a kettőn kívül még sok előadótól hallgatok számokat pl.: The Pretty Reckless, Paramore, The Florence and The Machine, Birdy stb. Most persze nem jut eszembe sok. Ó és a magyar rappet is nagyon szeretem, és rengetegszer hallgatok, de a Children of Distance kényes siránkozását nem bírom hallgatni.
Tumblr_m4p6nwwthp1rpic18o1_500_large

2.) Szellem
Hiszek bennük, és biztos vagyok benne, hogy a mi lakásunkban is vannak, rengeteg ilyen sztorit tudnék mesélni.
7280653762_4a1378c42a_large

3.) Cica
Az egyik kedvenc állatom a macska, van is egy macskám, 3 éves és a neve Negro. :) A képen is ő van. Tudom, hogy sokan utálják a macskákat, az én környezetemben is mindenki kutyás, és ha megkérdezem, hogy miért, akkor szinte kivétel nélkül azt mondják, hogy azért, mert önzők, és nem szeretnek, csak ha enni kapnak. Ez hülyeség, aki ilyet mond, valószínűleg még nem volt macskája. A kutya egyből odamegy mindenkihez és nyalja, meg örül neki, ha nem is, akkor is egy hét után a legtöbbjük képes megszeretni bárkit. A macskának akár egy év is kell, de általában elég fél év ahhoz, hogy megszeressen valakit. Az ő szeretetét ki kell érdemelni, és akkor szeretni fog. Ja és tényleg makacsok, meg önzőek, az én macskám főleg. De például amikor sírok, akkor a másik szobából képes átjönni és bújni hozzám, pedig sosem csinálja magától.


4.) Könyvek
Igazából szeretek olvasni, de most valamiért abbahagytam és már nagyon rég óta nem olvastam, pedig szerintem élvezném. De mindegy, majd nyáron. A kedvenc könyvem egyébként Maggie Stiefvater-től a Shiver és a Linger. Elvileg már a 3. kötet is megjelent, majd elmegyek megvenni.
Tumblr_m4qsxgxwm41r5pas6o1_500_large

5.) Mindent vagy semmit
Ez egy nagyon rossz tulajdonságom, utálom, és egyre jobban kezdek ilyen lenni. Mondok pár példát: ha valaki megkínál csokival, akkor inkább nem kérek belőle, mert egy kockával mégis mit kezdjek? Ha valamit elkezdek tanulni, akkor megtanulom teljesen, vagy ha nem, akkor inkább hagyom az egészet és nem tanulok abból semmit. Ha barátnőmmel mennék valahova, de neki nem sokára el kell mennie máshova, és csak pár óránk lenne, akkor inkább nem megyek sehova.

6.) Félelmek
Én annyira sosem féltem a rovaroktól, még a pókoktól sem a gilisztákat, békákat és csigákat pedig imádom fogdosni, úgyhogy az ilyenekkel engem nem lehet ijesztgetni. :DD Egyedül a pókszázlábútól félek nagyon, de annyira, hogy ha azt meglátom, akkor egyből el is sírom magam. De tényleg, ez nem vicc. :D Egyszer egy rám is mászott, na akkor azt hittem, hogy ott a vég. A szellemektől félek még nagyon, utálok este temetőbe lenni. Attól is mindig félek, amikor egyedül vagyok este itthon, hogy betörnek.
Tumblr_m3omb7j4791rorp7eo1_500_large

7.) Repülés
Ki szeretnék ugrani egy repülőgépből. :D Annyira jó lehet. Vagy egy olyan izével repülni, azzal a denevérszárnyas ruhával. Életemben eddig sajnos még csak 4x álmodtam azt, hogy repülök, de ezek a legjobb álmaim, utánuk pedig tök frissen ébredek. Egyébként még soha nem ültem repülőgépen, de majd szeretnék.
540224_363106740409952_286299681423992_974368_31514888_n_large

8.) Nyár
A kedvenc évszakom a nyár. Imádok napozni, érezni, ahogy éget a nap és barnulok, a naptej illatát, és hogy olyankor semmit nem kell csinálnom. Napozás közben nagyon sokszor el is alszom, pedig én aztán tényleg nehezen alszom el, még a saját ágyamban is. A télben is vannak szép dolgok, például a karácsonyi hangulat, a forrócsoki, a gyertyák, az égők, és ami a legjobb: a hó! :) Én még most is mindig elmegyek szánkózni. :D Azt őszt ki nem állhatom, nagyon unalmas egy évszak és senki ne hozza fel nekem a szép leveleket.
111012_burkard_15043_large

9.) Farkas
A macskán kívül a farkas a kedvenc állatom, de erre szerintem már rájöttetek, és azt hiszem már említettem is. Tetszik bennük, hogy csapatban mennek, de mégis önállóak, és hasonlóak, mint a kutyák, csak őket nem lehet megsimogatni. Olyan szépek is, meg büszkék, de barátkozni akkor sem tudsz velük, mert támadnak. A kedvenc kutyafajtám pedig a Husky és a farkaskutya. Nem véletlen. :D
Tumblr_m4n423dfeq1qigj88o1_500_large

10.) Színes haj
Nagyon tetszenek a színes hajak, de féltem a hajam, ezért nem merném bevállalni, meg szeretem is a színét. A legjobb szerintem a dip dye, de az is tetszik, amikor valakinek az egész haja mondjuk kék, meg ilyenek. :D Egyszer láttam az utcán egy lányt, akinek az egész haja türkiz volt és kb. a háta közepéig ért. Úristen mennyire jól nézett ki!
526248_236915613083927_218339208274901_405561_1015738719_n_large


12 megjegyzés:

  1. Nagyon édes a cicád,a tömeggel ellentétben én cicás vagyok :))<3Nekem is van egy fiú:Tóbiás :D
    Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Én is sokszor álmodok repülésről, ezek a kedvenc álmaim. Egyszer álmodtam pl, hogy úgy jutottam a levegőbe, mint mikor a medence falától ellököd magad talppal, és siklasz a vízben, aztán meg úgy repültem, mintha mellúsznék a levegőben :D Eddig egyszer utaztam repülőgéppel, de sajnos egyáltalán nem volt nagy élmény, úgy értem, semmit nem kaptam vissza abból az érzésből, ami álmaimban van. Nagy álmom, hogy ejtőernyővel ugorjak egyszer, hátha azzal végre megkapom azt az érzést, amit szeretnék.
    Amúgy én is szeretem a cicákat, bár a kutyákat is :) És az olvasás-szeretetünk is közös :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elöször látom a blogodat és gratulálok,nagyon szép!!
    Nem tudom hogy olvasod-e a kommenteket,de a szellemes sztorikat is tuti elolvasnám ha leírnád!!;)
    :):):)

    VálaszTörlés
  4. a szellemes sztorik engem is érdekelnek! :D
    amúgy nagyon tetszik az ízlésed :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom LDR-t, gyönyörű ő maga is, a hangja is, a dalszövegei is.., minden... és végre valaki egyet ért velem a COD-al kapcsolatban. :D
    Szellemes sztorikat én is szívesen olvasgatnék, ha bevállalod. A macskákról való véleményem kb nekem is ugyan ez, közel 1 éve van most már meg a mostani cicám akit kiraktak 1 crossmotor pálya mellett és a barátnőim megtalálták én pedig befogadtam. Nagyon hozzám nőtt, teljesen olyan, mintha a tesója + az anyja lennék egyben. Az olvasással is pont így vagyok.. tudom, hogy szeretek olvasni, de már rég nem olvastam és sosincs hozzá kedvem, hogy újra elkezdjek, de nyáron, vagy még nyár előtt tuti újra elkezdek (feltéve, ha lesz időm). Én a rovaroktól és egyéb ilyen kb mindenkit megijesztő kis tipikus állatkáktól csak néha félek, néha nem is érdekel.. mintha kedvfüggő lenne az egész.. furcsa. Én már ugyan repültem párszor és imádok is repülni, kivéve a fülfájásokat, de az az élmény amikor fentről látod a dolgokat és felhők között mész el, megfizethetetlennek tűnik és mégis.. :) úgy szeretnék én is pl. ejtőernyőzni meg ilyesmik.. szerintem akkor nem nagyon zavarna a tériszonyom sem.. aztán ki tudja. Ugyan én is imádom a nyarat mégsem jelentem ki 100%-ra, hogy az a kedvenc évszakom, mert migrénes vagyok és sokszor tör rám a fejfájás. Az őszt én se szeretem.. nagyon unalmas, jó az eső 1×, 2×, de 20× már nem (vagy akinek igen, menjek Angliába)! Én is oda meg vissza vagyok a farkasokért, valamiért én ilyen megnyugtató állatoknak gondolom őket, pedig ők is csak ösztönlények. A dip dye nekem is csillogtatja a szemem, de ez van.. félek. :)

    VálaszTörlés
  6. húú teljesen olyan ,mintha magaról olvasnék.Annyira szerettem Lana-t és az ámlmas dologban is nagyon hasonlít a gondolkodásunk.Tetszet az a post.

    VálaszTörlés
  7. Zene téren tökre hasonlítunk, a kedvenceink megegyeznek :) Hiszek a szellemekben, nem a macska a kedvenc állatom de azért nem utálom. Olvasni nagyon szeretek főleg akkor, mikor elkap egy hullám és van is rá időm (ilyen szempontból jó a nyár, amit amúgy annyira nem csípek). A kedvenc könyvem a Shiver :) Megvan az egész sorozat, szerintem érdemes elolvasni a Forevert is, a Lingertől jobb. A farkast már írtam egyszer, hogy nagyon szeretem, a színes haj pedig tetszik, csak mások.

    VálaszTörlés
  8. szia!:) imádom a blogod!! írnál szellemes történeteket?
    nagyon érdekelne:))

    VálaszTörlés
  9. You have a gorgeous blog, so glad i came across it this afternoon :) xo

    www.clothesmaiden.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. húú a szellemes sztorijaidat szívesen elolvasnám ..én próbálok nem hinni bennük de nem megy , pl múltkor azt álmodtam hogy szellem vagyok:D vagyis olyan mint egy rendes ember csak senki sem lát .. :DD ááh de kiugranák egy repülőgépből, de csak úgy ha valaki hozzám van kötve .. amúgy imádok repülni hehe nyáron is repülővel megyek haza yeaah .. nyáááár ♥

    VálaszTörlés
  11. sziaaa a színes hajhoz hozzászólva ha hajat mostál és van otthon porkrétád vagy valamilyen krétád akkor állítólag ha azt végig húzod a hajadon akkor benne marad egy darabig a szín és újabb mosással ki is jön!:) tetszik a blogod ma kezdtem el olvasgatni!:) engem is érdekelnének a szellemes sztorijaid :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen azt már próbáltam és be is fogta a hajam rendesen, szép is lett csak az a baj, hogy a kréta nagyon szárítja a hajat. :( De amúgy majd valami spray-t fogok venni, és majd azzal fogom fújkálni hajam nyáron. Azért köszi, hogy megemlítetted ezt. :)

      Törlés

Minden vélemény számít!