2012. május 6., vasárnap

Alapdarabok variálása II. - A fekete blézer

Folytatódik az "Alapdarabok variálása" postsorozat, egy másik örök darabbal, ami nem más, mint...
A fekete blézer
A fekete blézer már alapdarabnak számít, szinte nincs olyan nő, akinek ne lenne legalább egy a szekrényében. (Igazából nekem még nincs, (:DD) de már nagyon szeretnék, csak még nem találtam meg a tökéletes fazonút. A boyfriend blézerek egyébként jobban tetszenek.) Bármilyen szettet egy kicsit nőiesebbé, elegánsabbá lehet tenni vele. (Például az első összeállítás, amit csináltam.) A kicsit hűvösebb időkre tökéletes, sok outfithez jobban néz ki, mint például egy kardigán, vagy egy pulcsi.

Laza, "rohangálós" szett

Sulis szett

 Moziba/találkozás a barátnőkkel

Buliba


A hírességek így hordják
(Az előző bejegyzésnél írtátok, hogy szívesen látnátok több ilyen képet, úgyhogy 5 helyett mindig 10 lesz.)

Selena Gomez

Rihanna

Miranda Kerr

Katy Perry

Kim Kardashian

Olivia Palermo

Megan Fox

Amanda Seyfried

Ashley Olsen

Victoria Beckham


Ti szerettek blézert hordani? Melyik a kedvenc szettetek a 4 közül?

10 megjegyzés:

  1. Én imádom, olyan bárhova hordható darab :]A sárga lakkot leszámítva a 2. a legjobb szerintem.

    VálaszTörlés
  2. imádok blézert hordani :)) nekem is a 2. a kedvencem,de szerintem nagyon jó hozzá a sárga lakk,eszméletlenül feldobja :)

    VálaszTörlés
  3. még nekem sincs,de tervezek egyet beszerezni, nem csak feketét :P
    3. a legjobb .. és jók ezek a sztárfotók :D

    VálaszTörlés
  4. Most a sulis szett kedvencem :) Sajnos még én sem találtam rá a tökéletes blézerre :(

    VálaszTörlés
  5. az összes szettet elfogadnám ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Tőlem is kaptál egy díjat :)
    http://nicicaa.blogspot.com/2012/05/meg-egy-dij.html

    VálaszTörlés
  7. Tök jó szettek! :) inspirálók ! :)

    VálaszTörlés
  8. Mindegyik tetszik szinte <3 inspirálók :)

    VálaszTörlés
  9. tegnap hasonlóan öltöztem fel :D barátom elkezdi mi ez az ünneplő cucc -.- fériak :DD az összes nagyon klassz!!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!