2012. május 20., vasárnap

Alapdarabok variálása III. - A fekete farmer

Az e vasárnapi alapdarab:
A fekete farmer
A fekete farmer is egy abszolút alapdarab, hiszen nagyon jól variálható, bármilyen színhez illik. (Mondjuk én a korall + fekete színösszeállítást erősen hanyagolnám.) Laza napokon remekül megállja a helyét, akárcsak egy elegáns összeállításban. Amiért én személyesen a legjobban szeretem, az az, hogy optikailag vékonyabbnak látszanak benne a lábak, magassarkúval hordva pedig még inkább.

Laza, "rohangálós" szett

Suliba

Moziba/találkozás a barátnőkkel

 Buliba


A hírességek így hordják:

Lana Del Rey

Kim Kardashian

Courtney Cox

Nicole Richie

Amanda Seyfried

Kate Moss

Audrina Patridge

Miranda Kerr

Ashley Olsen

Kristin Cavallari


Ti szerettek fekete farmert hordani? A 4 közül melyik összeállítás tetszik nektek a legjobban? Esetleg viselnétek valamelyiket?

6 megjegyzés:

  1. nekem az első két szett nagyon tetszik! :) imádom az amerikai és angol zászlós cuccokat, meg a fekete-vörös párosítást is! :D

    VálaszTörlés
  2. CK beauty a kedvenc parfümöm az a szett tetszik a legjobban :)))
    Nincs fekete farmerem,még keresem az igazit.


    littlemucli.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nekem is, és már úgy be szeretném szerezni, csak sajnos elég drága. :(

      Törlés
  3. Talán a sulis szett tetszik a legjobban, de mindegyiket hordanám. Szeretem a fekete farmereket.

    VálaszTörlés
  4. Imádom ezt a postsorozatot, ezt a részt is ;)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!