2012. május 17., csütörtök

Catrice Ultimate Nudes + NOTD - Nude leopard + Müller haul

 Tudom, hogy megint rég írtam, de 2 hét múlva rengeteg vizsgám lesz, és készülnöm kell rájuk. A gépem pedig ha úgy gondolja kikapcsol, általában 10 percenként, bár most elég jól megy (kop-kop), azért is írom ezt a bejegyzést. Nem sokára lesz egy kis változtatás is a bloggal kapcsolatban, főleg ami a postokat illeti, mert ez így nem oké, hogy néha 1 hétig írok szinte minden nap, aztán meg másfél hétig nem. Titeket is összezavarlak ezzel. Na de erről majd egy másik bejegyzés elején írok, mert félek, hogy kikapcsol a gép. :D (Ez komolyan őrület.)
------------------------------------------------------------------------------
Nagyon szerettem volna már egy nude körömlakkot, először egy Essence volt betervezve, de a Müllerben már abból nem volt, ezért Catrice-t választottam, méhgozzá a legsötétebbet, ami nagyon találó nevet kapott: My Café Au Lait At Notre-Dame (030). Ez az 1. Catrice lakkom, de mostantól biztos, hogy többet veszek majd. Hogy miért? Ami nekem a legjobban tetszik az a száradási ideje. Komolyan egy perc, max 2-3 míg megszárad. Nem akartam elhinni. A másik pedig a fedése, amire semmi rosszat nem tudok mondani. A képen 2 réteg van a körmömön, de a fényviszonyok miatt kb. olyan, mintha csak egy fedőlakk lenne, de élőben tényleg nagyon szép, imádom! A körmeim pedig szép természetesek lesznek, egészségesnek tűnnek tőle. A köröm végeim 2 réteg után is látszanak, de ezt egyébként is francia manikűrnek találták ki, (rá van írva) úgyhogy ez nem negatívum. Szóval összefoglalva egy nagyon jó minőségű körömlakkról van szó, hibátlan fedéssel, és száradási idővel. Az ára pedig korrekt; 10 ml-t kapunk 745 Ft-ért.

2 nap után azért már meguntam körmeim csupaszságát, ezért bevetettem a jól bevált leopárdmintát. Láttam egy képet, amin egy lány nude színű blézert viselt arany kiegészítőkkel, és ez a színösszeállítás annyira megtetszett, hogy a körmömön az aranyat kevertem a nude-del. (Már egy nude blézert is szeretnék. :D) Hiába visszafogott színekről van szó (bár az aranyra ez kevésbé igaz), én úgy gondolom, hogy elég ütős lett, nekem nagyon tetszik.


Miket használtam hozzá?
♥ Catrice Ultimate Nudes- My Café Au Lait At Notre-Dame (030)
♥ Kallos 07-es arany színű díszítőlakk
♥ Miss Sporty 21-es fekete lakk
♥ Névtelen fedőlakk

Hogyan készítettem el?
Ez képről is látszik és a leopárd minta az egyik legegyszerűbb minta, amit körmön el lehet készíteni, semmi bonyolult nincs benne, és nem is időigényes. De azért egy kis segítség azoknak, akik még nagyon kezdők: 1. lépés a foltok megrajzolása a képen látható módon, majd 2. lépés a foltok feketével bekerítése, szintén a képen látható módon.

Müller haul
Van pár dolog, amit nem szereztem be, pedig szerettem volna, csak már nem volt. (Pl. Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál.) Mindegyikről lesz teszt, de írjátok meg melyikről szeretnétek előbb látni, és akkor azzal kezdem. :)


Nektek hogy tetszik a mai körmöm? Ti szeretitek a nude lakkokat, nektek van már?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon ütős! Nagyon szépen megcsináltad :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon vagány, jó lett! Én a fekete körömlakkról szívesen olvasnék tesztet, tervezek egyet beszerezni, mert a régi beszáradt. A miss sporty lakkjait meg alapból kedvelem, lehet, hogy ő lesz a "kiválasztott". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is beszáradt a fekete lakkom , szóval én is arról olvasnék szívesen :P aztán jöhet a szájfény

      Törlés
  3. Engem a ontozó érdekel, mert már ezer éve keresek egy jó pontozót (eddig sikertelenül). nekem is van egy catrice nude lakkom, nézde meg itt: http://bubbiful.blogspot.com/2012/05/catrice-nude-korom.html

    VálaszTörlés
  4. pont ugyanezt a catrice lakkot vettem meg és nekem is ez volt az első catrice lakkom:))

    VálaszTörlés
  5. pont ugyanazt a szemceruzát, ugyan ebben a színben vettem meg hétfőn :P

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!