2012. május 22., kedd

NOTD - Skull + Essence pontozó ecset vélemény

Már beszáradt a fekete és a fehér körömlakkom, amik nálam alapdarabnak számítanak, mivel szeretek körmöt díszíteni. Olyat szerettem volna, ami nem drága, de jó minőségű. Feketéből Essence-t akartam venni, de a Müllerben abból már nem volt, a Miss Sporty lakkjai viszont épp le voltak árazva. Hamar meguntam a sima feketét, úgyhogy ma feldobtam egy kis halálfejjel.

Miss Sporty (21) (7 ml)
A Miss Sporty körömlakkok most a Müllerben - ha jól emlékszem - 650 Ft-ról 395 Ft-ra vannak leárazva, ezért is választottam ezt, pedig nem vagyok jóban a Miss Sporty-val. A körmömön most 2 réteg van, bőven kell ennyi, hogy teljesen szép fekete legyen. A száradási ideje tűrhető. Negatívumot nem találtam benne, az ecsete is jó, viszont semmi különleges, egy sima fekete lakk. Én viszont 650 Ft-ért biztos, hogy másikat választottam volna, és így kipróbálás után is ezt mondom.

Maybelline Mini Colorama - French White (51) (7,5 ml)
A gyűrűsujjamon ezt is kipróbáltam, és bátran kijelenthetem, hogy életem legjobb fehér körömlakkja. Mostantól biztos, hogy ezt fogom mindig újravenni. Már 1 rétegben is jól fed (ami fehér körömlakknál igen meglepő), de azért 2 réteg kell, hogy tökéletes fedést kapjunk. Az ecsetével sincs semmi baj, nagyon jó fehér körömlakk. Az ára: 650 Ft



Miket használtam?
- Miss Sporty (21)
- Maybelline Mini Colorama - French White (51)
- Névtelen fedőlakk

Hogyan készítettem el?
Első lépésként 2 rétegben feketével lefestettem az összes körmöm, a gyűrűsujjam kivételével, amit fehérre csináltam, szintén 2 rétegben. Második lépésként pedig megfestettem feketével a halálfejet a képen látható módon. Nagyon egyszerű egyébként. :)
-----------------------------------------------------------
Vélemény: Essence pontozó ecset
Ezért nem szerettem volna egy egész külön bejegyzést írni, de pár szót azért érdemel. Ha bárki díszítésre szeretné megvenni a pontozáson kívül, az ne tegye! Ez tényleg csak egy pontozó, amit egy gombostűvel is lehet helyettesíteni, és akkor nem kell 600 Ft-ért megvenni ezt. Erre én is most jöttem rá, hogy azzal is simán lehetne pontozni, de igazából reméltem, hogy majd díszíteni is tudok vele. Igazából pontozóecsetnek tökéletes, semmi gond nincs vele, szép vékony a vége, bármekkora méretű pontot lehet vele festeni, és körömlakklemosóval egyszerű a tisztítása.



Már az üzletben is láttam rajta ezt, szóval valószínűleg kis kövek egyszerű felhelyezésére is alkalmas. Hát majd meglátom, minden esetre örülnék ha ilyet is tudna.


Nektek hogy tetszik a mai körmöm? :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a halálfej a gyűrűsujjadon, és pontozó helyett én is DIY-t csinálok :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon édi lett a koponya! :)
    én is ugyanilyen french white-ot használtam, csak alapként, metallicás körmökhöz. a post időzítve lesz kint a blogomon, de ha érdekel, akkor szívesen belinkelem. :)
    nekem nagyon tetszik az a lakk, erős színe van nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a halálfejes megoldás :]

    VálaszTörlés
  4. Hú nagyon tetszik, nekem is megjött a kedvem hozzá, csak allergiás vagyok a fekete körömlakkra, szóval valami más színkombinációt kell keresnem :)

    VálaszTörlés
  5. Én fogpiszkálóval szoktam egyébként körmöt díszíteni, az is nagyon hatásos! : )

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!