2012. június 4., hétfő

10 dolog rólam

Ez a 3. ilyen bejegyzés, és kezd fogyni a mondandóm, (pedig biztos van még) úgyhogy 5 hétig fog tartani, szóval még ezen kívül 2 ilyen lesz.

1.) Esernyő
Egyszerűen ki nem állhatom az esernyőket. Sokszor inkább megázom, mint hogy esernyőt vigyek magammal. Az én kezemből mindig kifújja a szél, eltörik, kifordul. Ha felszállok a buszra akkor meg oldalra kell tartanom, hogy nehogy vizes legyek, de azért figyeljek oda a felszállókra, meg másokra is, mert ha nem, úgy néznek rád mintha öltél volna. Macera, macera, macera.
London_20fashion_20week_20day_20four_20highlights_large

2.) Tetoválás
Nagyon tetszenek, és imádom ha valaki szét van varrva, de magamra nem tetováltatnék. A képen lévő is annyira jó.
Tumblr_m3y98js7cc1r2njlyo1_500_large

3.) Erdő
Ha erdőben vagyok, főleg ha egyedül, akkor vagyok a legnyugodtabb. Az egész csend, és környezet megnyugtat, és általában alig bírom rávenni magam, hogy hazamenjek. De csak az olyan erdők jók, csak azokat szeretem, amik nincsenek elcseszve kis utakkal, kukákkal meg táblákkal, és amikben alig van ember. A nagynéném egy olyan faluban lakik, aminek a lakosa nincs 200 fő, és csak a temetőben van térerő. Hát én imádok ott lenni, senki nem zaklat, hívogat, nincs internet csak csend, meg reggel 8-kor a bácsik fűrészelése. Abba a faluba egy út vezet, egy erdőn át, az egész falut erdő veszi körül, és völgyben van. Abban az erdőben komolyan senki nincs, és tele van állattal. Nagyon sokat járok ki az erdőbe, amikor lent vagyok, és sokszor csak lefekszem és nézem ahogy a nap átsüt a lombokon. Ahh:DD Olyan jó. Viszont 2x már találtak ott hullát elásva, de annyi baj legyen... :D Mindig rengeteg őzet látok, mókust, nyulat, rókát, néha szarvast is, aminek annyira nem szoktam örülni, mert bánthat. Egyedül a vaddisznóktól félek nagyon, mert ha egy 1x nekem jön, akkor végem. :D Ja, és 2 kis patak is van az erdőben.
Tumblr_m4i2c1xw3t1r2j88no1_500_large

4.) Vidámpark
Aaaaaaaaaaaaaaaa. Legjobb! Imádok vidámparkba menni, mindig felüllök minden szarra, és azok a legjobbak, amik olyan érzést adnak mintha repülnék, például a szabadesés. Mondjuk sokan mondják nekem, hogy külföldön a legjobb, és ahogy látom a TV-ben, meg képeken igazuk is van. Egyszer el kell jutnom egy igazi vidámparkba .
Tumblr_lys72boeiy1r65ptxo1_500_large

5.) Disneyland
Nem halhatok meg míg nem voltam Disneylandben, és nem fotózkodtam Alice-szal.
Tumblr_lsx94wjdq41qj8k08o1_400_large

6.) Zokni
Zokniban alszom télen is meg nyáron is, nem érdekel ha egészségtelen, nekem fázik a lábam, és már megszoktam. :D Ráadásul olyasmiben mint ami a képen van.
Tumblr_lrpiha0lcm1qdusdao1_500_large

7.) Méz
Szerintem ti még nálam nagyobb mézimádóról nem hallottatok. Sokszor van, hogy reggel felkelek és az az első dolgom, hogy mézet eszem. A suliba is viszek magammal mézet, mert nem bírom ki hazáig. Rengeteget bírok egyszerre megenni, miközben mások undorral nézik. Gondolom már nem is kell mondanom, hogy minden nap eszem mézet, ritka finom egy dolog. Leülök a TV elé és bevágok egy fél csuporral. :D Egyszer pedig ezt találtam: "Hosszú élet - Érdekes tény, hogy a méhészek között fordul elő a legkevesebb rákos és izületi gyulladásos megbetegedés az összes szakma közül az egész világon. A rendszeres mézfogyasztók pedig a leghosszabb életű emberek közé tartoznak." Yeee!

8.) Márkás táska
Elhatároztam, hogy nem fogok meghalni egy álomtáska nélkül. Valószínűleg sokára jön el az idő, amikor majd vehetek egy táskát valami világmárkától, de kitartó vagyok. :D Aztán lehet, hogy majd sosem tehetem meg, de bízom benne. Minden nagy márkától nekem mindig a táskák tetszenek a legjobban.
Tumblr_lujoqktv5v1qg6fu3o1_500_large

9.) Versek/idézetek
Szeretem a verseket és az idézeteket, de csak az olyanokat, amiknek mély értelmük van, nem a tipikus szerelmes idézeteket, amik tele vannak a Facebookkal és minden lány kiírja, 20 millió sírós smiley-val miután jól átbaszták. Nem a szerelmes idézeteket nem szeretem, csak azokat, amik tényeket közölnek, nem pedig hidegrázós gondolatokat, és miután beírod google-ba, hogy "szerelmes/csalódás idézetek" nem azt adja ki elsőnek. Egyébként szoktam verseket is írni, de nem szeretem másoknak megmutatni, mert akkor kicsit olyan, mintha belém látnának.

10.) Festés
Csak akkor tudok festeni, ha szomorú vagyok, vagy ideges. Ecsetet általában nem használok, az ujjaimmal szeretek a legjobban festeni, úgy lehet igazán élvezni, és utána lenyugszom. Imádom nézni, ahogy a színek összekavarodnak, sötétülnek, világosodnak, maszatolódnak. Olyan mintha kifesteném magamból azt, amit bánt, az érzéseimet. Van, hogy csak színeket festek össze vissza, nem az a célom, hogy miután kész lett megmutassam mindenkinek, hogy "nézzétek mit festettem, na tetszik?" Nem is tudok szépen festeni, sőt egyáltalán nem tudok festeni, és ezt nem szerénykedésből mondom. Messze áll a festés attól, amit én csinálok. Azért megmutatok egyet, csak ez az egy van lefotózva, ezt is ujjal festettem.


10 megjegyzés:

  1. háhá, én is zokniban alszok, általában olyanban, ami szőrös és puha, de elég laza, hogyha hirtelen melegem lenne, le tudjam rúgni :D örülök, hogy nem vagyok vele egyedül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá én is le szoktam rúgni ha már nagyon melegem van. :D Általában olyankor felébredem, csak így lazán lerúgom és már alszom is tovább. :DD

      Törlés
  2. yup. esernyő: pipa, utálom, sosincs nálam, nem is szeretnék D:
    erdő: megnyugtat, de azért ez durva, hogy ennyire elhagyatott, vigyázz azért magadra!!:)
    vidámpark: én németországban voltam egy nagyon jó vidámparkban, imádtam, mindent kipróbáltam(sokszor) tényleg menj el!! :)) nekem is úgy lenne kedvem :D
    disneyland: erre sem tudok mit mondani, látnod kell:)el keelll jutnod, annyira örülök, hogy én vmilyen csoda folytán már lehettem ott :)))

    még midnig imádom ezt a sorozatot!:)) puszillak

    VálaszTörlés
  3. én teljesen odaáig vagyok ezért a festményedért!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hogy a francba lehet zokniban aludni ?! Se -50 fokban, sem 100-ban nem tudnék :D
    A tetkós dolgod meg fura :D Nekem is tetszenek, csak nekem lesz is ^.^

    VálaszTörlés
  5. Tetszik a festményed tényleg!! Nem tudom ,miért de tetszik??? Tényleg semmit nem ábrázol, vagy csak én vagyok olyan hülye, hogy nem látom, hogy mi az? Vagyis én mindig mást látok benne!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát örülök, hogy tetszik. :) Egyébként az egy farkas, aki ilyen szivárványos levegőt fúj. Furcsa, hogy vannak akik első ránézésre látják, hogy mi az, valaki pedig csak színes pacákat lát. :)

      Törlés
    2. tényleg egy farkas :D banyek én sem láttam először:D

      Törlés
  6. én szeretnék egy pici tetkót, az az erdős hullás rész nagyon rémisztő :D
    még múltéven voltam egy vidámparkba éés dejóóvolt , még fejlábbal is mentünk :PP Disneylandbe muszáj eljutnom !!!! én is szeretek festeni bár én egyáltalán nem tudok ,meg nincs ötletem hogy mit.. de a te képed valami csodaszééép ..de tényleg :O

    VálaszTörlés
  7. A festős résszel teljesen egyetértek. Én is nagyon szeretek festeni, de csak akkor tudok ha szomorú vagyok és nyáron nem menne. Télen és ősszel, szép, zongorás visszhangos szomorú depis vagy éppen nagyon beteg elvont beszívott számokkal egybekötve tudok igazán festeni a lelkemből.. :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!