2012. augusztus 19., vasárnap

Alapdarabok variálása X. - A fekete póló

Ennek a postsorozatnak is a végéhez értünk, ez az utolsó ilyen bejegyzés. Az utolsó alapdarab pedig:
A fekete póló
Egy halom fekete pólóm van, (több féle fazonúak) és imádom hordani azokat, mert majdnem mindenhez fel lehet venni. Ha betérek egy üzletbe akkor is mindig először a fekete ruhákon akad meg a szemem, és ha meglátok egy felsőt, ami tetszik, mindig megnézem, hogy van-e feketébe is. A lényeg annyi, hogy a fekete pólók nagyon hasznosak, és mindenkinek kell legyen minimum egy darab a szekrényében.

Laza, "rohangálós" szett

Suliba

Moziba, találkozás a barátnőkkel

 Buliba

Mivel ez az utolsó ilyen bejegyzés belinkelem az összes eddigi alapdarabos postot, hogy meglegyen így egybe is, és aki még valamelyiket nem látta volna, de szívesen megnézné, az könnyedén elérhesse.


Nektek melyik alapdarabos bejegyzés tetszett a legjobban? Szerintetek hasznos volt ez a postsorozat?

9 megjegyzés:

  1. a bulis lett a legjobb.. sztárfotók hol maradtak? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete pólós sztárfotókat nehéz találni. Konkrétan én 10 percig keresgéltem és találtam egy normálisat, úgyhogy inkább hagytam az egészet. :D

      Törlés
  2. nekem a fekete szonyás tetszett legjobban! igen, nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Ezzel teljesen egyetértek veled, imádom a fekete felsőket, azokból sorakozik a legtöbb a szekrényemben! Néha már vissza kell fogni magam, hogy ne vegyek több feketét! :)

    VálaszTörlés
  4. ezeket az outfiteket te állítod össze? mert ha igen nem tudnád leírni hogy az első képen a loafert, a másodikon a táskát és a nadrágot és az utolsón a nyakláncot honnan nézted?
    köszi, és csak így tovább nagyon ügyes vagy!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt megtalálsz minden infót: http://prettyandniceblog.polyvore.com/
      Köszönöm! :))

      Törlés
  5. Ez kivételesen az, amiből én is jól fel vagyok szerelkezve :)
    A sorozat nagyon tetszett, amúgy is szeretem az ilyesmit. Viszont elnézve a címeket felkerült pár dolog a kívánságlistámra.

    VálaszTörlés
  6. Bőrdzsekis, és a fekete farmeros jött be a legjobban, kár, hogy nem folytatod már.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!