2012. augusztus 30., csütörtök

Élménybeszámoló - Horvátország

Kedd délután értem haza Horvátországból, pontosabban a Rab-szigetről, és azon belül is a Lopár öbölből. A szállásunk a San Marino kempingben volt, és egy lakókocsit béreltünk ki. Még soha életemben nem voltam ilyen szép helyen. :) Nagyon jól éreztem magam, simán maradtam volna még akár egy hónapot is. A tengerben most fürödtem először, és hát nem egy Balaton. :D Az első pár napban még zavart, hogy sós, de aztán megszoktam. Sokat búvárkodtam is, és egy halom kagylót gyűjtöttem. :D Volt egy kis sziget, azt is körbeúsztam, és gyönyörű volt. :) Nagyon sokat napoztam, és soha életemben nem voltam még ilyen barna, pedig engem nagyon hamar megfog a nap. A hajam is nagyon kivilágosodott, kicsit szőkés is lett. Még augusztus elején volt a névnapom, de én már akkor azt kértem, hogy hagy szállhassak fel Horvátországban olyan ejtőernyővel. :D Imádtam, nagyon jó volt! Egész végig jó idő volt, csak az utolsó nap volt egy nagy vihar, úgyhogy szerencsénk volt. Túrázni is voltunk egyik késő délután, de nem sokat, mert túl későn indultunk, és már kezdett besötétedni, mi meg nem akartunk, hogy az erdő kellős közepén esteledjen ránk, mert akkor sose találunk haza. Amúgy ez a hely tele van magyarokkal, németekkel és olaszokkal. Voltunk a Rab városban, 3x is, ami gyönyörű, de igazából semmi nincs, csak egy dm (ahol van Deborah is, de nagyon nem fogott meg semmi), egy Lush és rengeteg árus, étterem, na meg fagyizó.



 :DDD

























Egy kisebb haul is hazajött velem. A korall színű ruha egyből megtetszett, a táska pedig nagyon szép, és pont jól jött, mert már kellett egy új fekete táska. Ki is pipálhatom a listámról. :)



10 megjegyzés:

  1. Juj nagyon jó lehetett :) Jó képek születtek :D Csinos és szép voltál <3!
    xoxoo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szuper lehetett! A képek nagyon jók lettek! A kedvencem az utolsó és hátulról a 4. (a hault nem beleszámítva). :)
    A táska pedig nagyon-nagyon tetszik! *.*

    VálaszTörlés
  3. De jó képek!Csinos a fekete ruha.

    VálaszTörlés
  4. De csodás képek *.* És a naplemente hmm :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép helyen voltál:) Azt a korall színű ruhát pedig elfogadnám feketébe!:D

    VálaszTörlés
  6. Wow, de jó képek! Biztos szuper nyaralás lehetett :-)

    VálaszTörlés
  7. Szuperek a képek! Én 28-án jöttem haza Tunéziából és azóta 40 fokos lázzal szenvedek mert ernyőzés közben beleestünk a tengerbe a parttól 2 km-re... :(

    VálaszTörlés
  8. uram isten de gyönyörű hajad van *.* :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szep helyen jartal, az osszes kep ezt bizonyitja. A sotetedes elotti tajkepek meg a naplemente kepek gyonyoruek!

    VálaszTörlés
  10. Mázlista vagy...Először is, nagyon szépen tudsz fényképezni, irtózatosan jó képek. :) Másodszor pedig szép vagy, és nagyon szép hajad van :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!