2012. szeptember 25., kedd

VÉLEMÉNY: Essence Studio nails alap - és fedőlakk + Garnier Intensive 7 days testápoló

Az Essence Studio nails alap - és fedőlakkjáról már nagyon sok jót olvastam, és hallottam, ezért már rég óta terveztem, hogy beszerzem őket. Kb. 3 hete vettem meg mindkettőt, az alaplakkot akciósan; 300 Ft-ért, a fedőlakkot pedig az eredeti áron; 750 Ft-ért. Mindkét körömlakk 10 ml festéket tartalmaz, és jól záródnak.
Az alaplakk nagyon jól előkészíti körmünket a lakkozáshoz, és tökéletes alapot biztosít, ráadásul pillanatok alatt megszárad. (Mire a 10. ujjamal végzek már kezdhetem is használni a következő lakkot.) Nekem ez az alaplakk azért is nagyon hasznos, mert sajnos  lemezesen töredezik a körmöm, és ezáltal nem mindig egyenletes a felszíne.
A fedőlakkot 2 rétegben használom, és valóban zselés hatású, szép fényű lesz tőle a körmöm, és ez is hamar szárad. A tartóssága nagyon jó, kb. 2-3 nappal tovább hibátlan a manikűrünk, mintha nem használnánk rá semmit. A leggyengébb Essence körömlakkom, ami már a 2. napon kicsit le szokott pattogni, ezzel 3 napig bírta hibátlanul. Az OPI körömlakkom 5 napig volt tökéletes a körmömön, a 6. nap egy nagyon kicsit lepattogott a vége, és ne feledjétek, hogy mindez az én gyenge körmeimen! (A 6. nap is már csak azért mostam le, mert untam.) Ha nagyon szeretnék negatívumot mondani, akkor talán az ecsetébe tudnék belekötni, mert túl vékonynak találom, főleg egy fedőlakkhoz képest, de engem ez sem zavar túlságosan, hiszen nem volt még szerencsém ilyen jó fedőlakkhoz, pedig már sok félét próbáltam.

----------------------------------------------------------------------------------------

Garnier Intensive 7 days testápoló
Páran lehet feltettétek magatoknak a kérdést, hogy ez most hogy tartozik a két körömlakkhoz; sehogy csak nem szerettem volna ennek a testápolónak egy teljesen külön postot szentelni, de azért pár szót érdemel, és gondolom van akit érdekel.

Mit ígér?
L-Bifidusszal és természetes eredetű Aloe Vera kivonattal gazdagított, az intenzív hidratálásért, mely az utolsó használat után 7 napig érezhető. Az L-Bifidus egy hidratáló, párolgás elleni hatóanyag, mely képes optimalizálni a bőr természetes vízháztartását. Erősíti a bőr természetes védekező képességét, párolgás elleni hatást keltve, hogy hosszan megtartsa a hidratáltságot. Eredmény: A bőr puhábbnak tűnik, friss, megnyugszik és védett a kiszáradástól. A bőr hidratált 24 órán át. Gyorsan beszívódik, nem zsíros, nem ragad. Normál bőrre.
Mi a véleményem?
Ezt a testápolót ajándékba kaptam egy Garnieres csomaggal együtt, magamtól amúgy nem választottam volna ezt. A tubus jól záródik, nyaralni is ezt vittem, és - bár félve, hogy véletlen kifolyik - zacskót húztam rá, de sikeresen állta a próbát. Az árát nem tudom, mivel ajándékba kaptam, de azt hiszem 1.000 Ft körül lehet, (szerintem még az alatt is van) és ezért az összegért 250 ml krémet kapunk. "Gyorsan beszívódik, nem zsíros, nem ragad", ez mind igaz, de a 7 napig érezhető hatást azért túlzásnak tartom. Nekem eleinte 3, később már 2 naponta igényelte a bőröm a használatát, de tényleg hidratált és puha lett tőle. Azt viszont megjegyezném, hogy inkább száraz bőrű vagyok, mint normál. Engem leginkább a testápoló illata fogott meg, már nem egy dicséretet kaptam rá. (Bárhová is mennék, indulás előtt mindig bekrémezem a kezem, főleg télen és ősszel.) Összességében egy jó testápolóról van szó, ami végzi a dolgát, de semmi extra, maradok a jól bevált kedvencemnél. :)


Nektek melyik a kedvenc fedőlakkotok?

1 megjegyzés:

  1. Az Essence alaplakkot en is hasznalom es nagyon meg vagyok elegedve vele. Most csak a fedolakk hianyzik a gyujtemenyembol!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!