2012. december 27., csütörtök

TAG - Karácsony


Tudom, hogy sokan nagyon szeretitek a személyes bejegyzéseket, és páran még mindig többet szeretnétek, ezért kitöltöttem egy újabb TAG-et. A témája a karácsony, ami remélem mindenkinek békésen és boldogan telt. :)

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Mindenképp a csomagolópapírra szavazok, mert szeretek csomagolni, és szerintem sokkal jobb és személyesebb is úgy átadni az ajándékot, mintha csak egyszerűen vennénk egy szép kis tasakot, és beleraknánk.
150985_493852077323936_1076034280_n_large

2. Igazi fa vagy műfenyő?
Igazi, mert imádom az illatát, és sokkal hangulatosabb is.

3. Mikor díszíted fel a fát?
Mindig 24-én délután.

4. Mikor bontod le a fát?
Ez kedvtől függ, de mi sokáig hagyni szoktuk.

5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem, nem és nem.

6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
Én mindig a szép barbie-knak örültem a legjobban, és ahogy kaptam egy újat, rögtön elneveztem, majd bemutattam a többinek. :) Imádtam a barbie-kat, és még a mai napig megállok nézegetni őket a játéksoron.
Tumblr_mfm1t31jqi1r6wf2lo1_500_large

7. Van Betlehemed?
Sosem volt, nincs, és nem is lesz.

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Talán a bátyámnak, vagy a nővéremnek.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A húgomnak.

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Utálom a mesefigurás/pöttyös/szívecskés/színes zoknikat és pizsamákat.

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Elektronikus képeslapot nem szoktam kapni, és küldeni sem küldenék. Postait szoktam nagymamámnak.

12. Kedvenc karácsonyi film?
Nagyon szeretem a karácsonyi filmeket, de az örök kedvencem a Reszkessetek betörők. :) Még nyáron is képes vagyok megnézni.

13. Mikor kezdesz vásárolni?
Nézelődni, és gondolkozni, hogy kinek mit veszek, már november elején elkezdek, de megvenni az ajándékokat csak december elején szoktam.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, és nem is fogok. Bunkóság.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Töltött káposzta, a többit ki nem állhatom.

16. Színes vagy sima fények?
Sima.

17. Kedvenc karácsonyi dal?

18. Elutazol Karácsonykor, vagy otthon maradsz?
Szívesen utaznék, de mindig itthon töltjük a karácsonyt.

19. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Kúp alakú.

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
Mindig 24-én este, vacsora után.

21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A tömeg, és az idegeskedés az ajándékok miatt.


Ha van kedvetek töltsétek ki ti is, akár hozzászólásként. :)

2 megjegyzés:

  1. kísértetiesen hasonlít a Cheap and Chic look blog bevezetésére,és befejezésére...

    "Mivel tudom, hogy sokan szeretitek a személyesebb jellegű bejegyzéseket, ezért úgy döntöttem, hogy kitöltöm..."

    "Ha van kedvetek, töltsétek ki (akár itt kommentben)"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. so what? ha a maja naptár nem vetett véget a világnak ez a hiba majd biztos elpusztít mindent körülöttünk, annyira borzasztó :'D

      Törlés

Minden vélemény számít!