2013. február 3., vasárnap

Házi készítésű bőrradír

Két héttel ezelőtt azt mutattam meg nektek, hogy hogyan készíthettek házilag ajakradírt, és gondoltam, akkor már a bőrradír sem maradhat el. Ha kíváncsi vagy a természetes bőrradír elkészítésére, és a véleményemre, akkor kattints a 'Tovább' linkre!

 Ennek az elkészítése is pofon egyszerű, a hozzávalók pedig a legtöbb háztartásban meg is találhatóak, de ha még sem, akkor könnyen beszerezhetőek.

 Amire szükséged lesz:
- 3 evőkanál tengeri só (én közepes finomságút használtam)
- 1 evőkanál tejszín
- 1 evőkanál méz
Ezeket csak egyszerűen egy tálban össze kell keverni, és már kész is a természetes bőrradírunk. Ez a mennyiség pont annyira elég, hogy egyszer-kétszer az egész testünket átradírozzuk vele.
Én úgy használtam, hogy bevizeztem az egész testem, majd alaposan átradíroztam vele magam, még fürdés előtt. Sosem volt még dolgom bőrradírral, úgyhogy összehasonlítani sajnos nem tudok, de az eredmény egyből érezhető: sima és puha bőr. Nekem tényleg használt, mindenképp próbáljátok ki! :)


Ti használtok bőrradírt? Milyet?

8 megjegyzés:

  1. Ez jobb mint a ajakradír de komolyan!:D Kifogom próbálni:)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az ilyen házi készítésű dolgokat :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyenem még nem volt, de a maradékot rakd hűtőbe, mert a tejszín miatt megromlik hamar.
    Nekem most baleás van, citromos süti illata van, van aki azt írta h. krémtúró, mindenesetre kellemes, a 400Ft-ot megérte. Radíroz és sok van benne.

    VálaszTörlés
  4. láttam már hasonló recepteket de a tejszín az új , az mire jó? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok féle arcpakoláshoz is tesznek egy kis tejszínt, hogy kenhetőbb, krém szerűb legyen a "cucc", és a tej puhítja is a bőrt. :) De ahogy Stella írja, szerintem simán felcserélhető olivaolajra.

      Törlés
  5. igen a tejszínen én is meglepődtem :) általában olívaolajosról olvasok mindenfele

    VálaszTörlés
  6. Nekem éppen hámlik a karom és vállam, de sajnos olyan csúnya foltokban-kopásos típusú vagyok ilyen téren... Rengeteget segített ez a recept, mivel egyből levette a hámréteget és már nem is látszik, hogy foltos volt! :D Köszi!!!! :D Az ajakradírért meg leginkább a barátom hálálkodik :DDD

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!