2013. február 10., vasárnap

SMINK: Kék füstös szemek (step by step)

Már kb több mint 2 hónapja, hogy kaptam egy gyönyörű L'oréal szemhéjpúder palettát, amivel még nem készítettem nektek sminket. Ma pont nem mentem sehova, és ráértem, ezért lefotóztam nektek, hogy hogyan készítettem el ezt a szemsminket lépésről lépésre, úgyhogy ha kíváncsi vagy rá, akkor kattints a 'Tovább' linkre!

Ma valahogy képtelenség volt, hogy normális képet csináljak az arcomról, és a fényviszonyok sem voltak kedvezőek, de ezt most nézzétek el nekem.
 DSC00455_zpsa88febf0.jpg

 DSC00424_zps4985c009.jpg

 DSC00454_zps10d90529.jpg

Más fényeknél.
 EYES03_zps19897b57.jpg

STEP BY STEP
 stepbystep_zpsfe9d9bd0.jpg
1.) Először alapozd le a szemhéjad!
2.) Ha ez meg volt, akkor húzd ki a szemed (a vízvonalat is alul-felül) fekete szemceruzával!
3.) Harmadik lépésként vigyél fel sötétkék szemhéjpúdert az egész mozgó szemhéjadra, és egy kicsit az alsó szempillák tövéhez is, majd dolgozd el!
4.) Ezt követően vigyél fel egy világoskék szemhéjpúdert a mozgó szemhéjadra, majd kicsit dolgozd össze az előzővel!
5.) Ez után vigyél fel fekete szemhéjpúdert a külső V-be, majd alaposan satírozd el az éleket!
6.) Tegyél egy kis highlightert a szemöldökcsontodra, és a belső szemhéjzugba! Én a szemöldökcsontomra matt fehéret, a belső szemhéjzugba pedig a Baie d'Émeraudes paletta csillámos és fényes fehérjét használtam.
7.) Húzz egy tusvonalat fekete szemhéjtussal!
8.) Utolsó lépésként már csak a spirálozás maradt. Ha még drámaibb hatást szeretnél, akkor használj műszempillát!

AMIKET HASZNÁLTAM
 DSC00466_zps3fc9fcaa.jpg

ARC
- MAC korrektor
- Miss Rose (02) pirosító

SZEM
- Artdeco szemhéjpúder alapozó
- Max Factor fekete kohl pencil szemceruza
- L'oréal Baie d'Émeraudes szemhéjpúder paletta (a fekete kivételével)
- KIKO csillámos fekete szemhéjpúder (178)
- Essence fekete gél állagú szemhéjtus
- Sleek Au Naturel paletta fehér színe
- Maybelline Great Lash szempillaspirál

SZÁJ
- Essence Stay with me My Favorite Milkshake (02) szájfény


Ismét csak nyugodtan megírhatjátok, (Formspring, e-mail, FB, komment) ha szívesen látnátok valamilyen sminket. :)
Nektek ez hogy tetszik?

11 megjegyzés:

  1. nagyon szép:) bárcsak tudnék így sminkelni, de sajnos a 3. résznél már az egész arcom fekete szmhéjfestékes lenne:(:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon csini! jó a tutorial! ❤

    VálaszTörlés
  4. leírnád lécci, hogy a KIKO fehete szemhélypúdert és at ARTDECO szemhélypúderalapozót hol tudom beszerezni? köszönöm szépen előre is:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjpúder alapozót innen rendeltem: http://www.szepsegtrend.hu/index.php
      Úgy látom most pont nincs náluk készleten, de rákérdezhetsz, hogy mikor lesz újra kapható. :)
      A KIKO szemhéjpúdert pedig Velencében vettem még tavaly. :(

      Törlés
  5. "Mindenki" azt mondja,hogy a kék szeműeknek áll a legjobban a kék szemhéjfesték, de ez nem igaz. Irigyellek titeket barnákat:):D Szép lett a smink!

    VálaszTörlés
  6. azta de gyönyörű! azt szeretném tudni hogy milyen termékeket használsz arcápoláshoz?vagy van valami különleges praktikád hogy ilyen szép a bőröd?nagyon hálás lennék ha tudnál segíteni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)
      Igazából ezt a bőrt örököltem, és nem nagyon kell vele mit csinálnom. Hidratálókrémet (Vichy Nutrilogie 2) minden este használok, és kb évente 3x elmegyek kozmetikushoz arctisztításra, de ennyi.

      Törlés

Minden vélemény számít!