2013. február 18., hétfő

TESZT: Bourjois Sienne pirosító

Ismét lehetőségem nyílt választani egy terméket a Szépségtrend webáruház jóvoltából, és már majdnem egy hete, hogy meghozta a csomagot a kedves postás. Ezelőtt még nem volt szerencsém semmilyen Bourjois termékhez, és már szerettem volna egy ilyesmi árnyalatú pirosítót, ezért is esett a választásom erre. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, és a további képekre, akkor kattints a 'Tovább' linkre!

 DSC00523_zps14ded4e7.jpg
Szokásomhoz híven elsőként most is a csomagolásról írnék pár szót. Nekem nagyon tetszik, mert elegáns, és nincs rajta semmi fölösleges minta, csak egyszerűen arannyal rá van írva a márkanév, és a pirosító fantázianeve. A műanyag színe teljesen megegyezik a pirosító színével, ez még egy plusz pont, és mágneses zár van rajta, ami jól működik.

 DSC00528_zps32e2e34a.jpg
A pirosítóhoz egy ecset is jár, de (mint az általában lenni szokott) nem jó minőségű, és nem lehet vele szépen pirosítani, úgyhogy én a jól megszokott Sigma F80-as ecsetemet használom hozzá.

 DSC00553_zps7a957bfb.jpg
Ahogy a képeken is látható, a pigmentáltsága kifogástalan, első használatkor bele is szaladtam rendesen. Szerintem ez a barnás árnyalat fehér és sötétebb bőrön is jól mutat. Én télre mindig nagyon kifehéredek, de nagyon szép, természetes pírt ad így is, ezért főleg hétköznapokra szeretem használni.
Amin meglepődtem, az az, hogy ennek a pirosítónak van illata, méghozzá nagyon kellemes, (nem tudom mihez hasonlítani) amit napközbe néha érezni is szoktam. :)

Most csak swatchokat hoztam, de az arcomon is látni fogjátok a közeljövőben sminkes bejegyzésben.
 DSC00569_zpsebd4e4df.jpg
A pirosítót  innen tudod megrendelni!


Nektek hogy tetszik? Ti szeretitek a Bourjois termékeket?

3 megjegyzés:

  1. Ez a kedvencem már legalább 8 éve :) Még nem is lehetett Mo-on megvenni, Belgiumból,Németo-ból hozattam :)
    Nyáron is szép a lebarnult bőrömön és ilyenkor is, amikor Hófehérke vagyok. Nagyon természetes az arcon. Nem rajongok a pink és egyéb hasonló színű "pirosítókért, mert nekem azok a színek nem is állnak jól, illetve számomra mű hatásúak.

    Mia

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van, nagyon tetszik, kíváncsi vagyok a sminkes bejegyzésre is ahol "élesben" is láthatom.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is Bourjois pirosítóm van, és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!