2013. március 12., kedd

10 dolog rólam

Újabb keddi személyes bejegyzés.

Én mindig is hosszú haj párti voltam, és imádom a hajam.

 photo tumblr_ma81r0s2Ly1rogngso1_500_zps09c7a064.jpg
Mostanában egyre többet, és így vezetem le a stresszt. Mondjuk inkább ujjropogtatással, amit sajnos rengetegszer csinálok, de tényleg egész nap. A könyököm és derekam is ropogtatom, bár az utóbbit csak napi 2x-3x kb.

 photo tumblr_ma0tbvtpAT1rogngso1_500_zpsbd3c313c.jpg
Nagyon szeretek aludni (ki nem?) és reggelente én egyszerűen használhatatlan vagyok. Ha csak tehetem alszom délig, vagy minél tovább. Nem szeretem a reggeleket, olyan szomorúak és fáradtak.

 photo tumblr_masiwupYUW1rogngso1_500_zps1347b2db.jpg
Ha van jó tulajdonságom, akkor ez az.

 photo tumblr_mcjyg2IkPf1rogngso1_500_zps8885cd1b.jpg
Egyszerűen csak jól tud esni, és rengetegszer esik ez meg velem. :)

 photo tumblr_man0oqiLn61rogngso1_500_zps1aaa8f00.jpg
Képtelen vagyok 10 percnél tovább teljesen koncentrálni az órán, valami máson mindig elkezd kattogni az agyam, és a végén már csak azt veszem észre, hogy kicsöngettek...

 photo tumblr_mcjykw1gVO1rogngso1_500_zps336c04e9.jpg
Tudom, hogy ez nem jó dolog, de én soha nem kérek bocsánatot, még ha tisztában vagyok is azzal, hogy az én hibámból történt valami. Ha talán mégis, akkor azt tényleg komolyan gondolom. A haragtartás meg mindig is jól ment nekem. Azt vettem észre, hogy a végén úgyis az van, hogy a másik fél már szinte térden csúszva könyörög, de akkor sem szabad kibékülni, még ha szeretnél is. Nem véletlenül vesztetek össze. Ha engem valaki nagyon megbánt, akkor többet nem leszek rá kíváncsi, és ha valaki 1x képes volt valamire, akkor másodszorra is az lesz, bármit is mond. Tudom, hogy ezzel az egésszel sokan nem értenek egyet, de én ezt így gondolom.

 photo tumblr_mdg9fasyTs1rogngso1_5001_zpse6d36fd7.png
Nagyon szeretek írni, és ha ihletet kapok, vagy már nagyon tele van a fejem gondolatokkal, akkor csak leülök (szinte mindig este) és írok amíg nem érzem azt, hogy megkönnyebbültem volna. Van a gépemen egy mappa, ott van minden ilyen, de nem szeretem másoknak megmutatni, mert az már egy határ.

Ne legyünk már nevetségesek.

 photo tumblr_mdw80leRWy1rogngso1_500_zpsb1b00108.png
Szerintem sokan vagyunk így ezzel.


5 megjegyzés:

  1. óóó. ha érteném is az angolt :(

    de az ujjropogtatásról meg a többiről tessék leszokni :)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. felét én sem értettem:D de jó egyébként:) ujjropogtatást sajnos én is sportszerűen űzöm:(

    VálaszTörlés
  3. jó ez a poszt, mert sok érdekes dolgot tudunk meg rólad, és olyan mintha egyre jobban "ismernélek", szóval csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. tegnap láttalak a keletiben, annyira jó volt mert tiéd az egyetlen blog amit tényleg mindig csekkolok :D sajnos nem tudtam odamenni mert akkor kerültem sorra is és mire végeztem felszívódtál, de lehet, hogy amúgy sem mertem volna :DDD najó deee már hátulról a hajadról felismertelek a jegyvevő automatánál, a bunkó újságosnő és a lehúzós pék után nagyon feldobtad a napom :)ááá olyan durva nagyon örültem neki :)
    /ha most kiderül h nem is voltál ott tegnap elásom magam :D/
    remélem te is biztonságban elérted az úticélod az idő ellenére :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, engem láttál, és biztonságban odaértem. :D Kár, hogy nem jöttél oda, örültem volna. :)
      Amúgy nagyon jó érzés volt ezt olvasni:))

      Törlés

Minden vélemény számít!