2013. április 29., hétfő

Organic Beauty Workshop - Jasmin és Zuii

Április 20-án az Organic Beauty Worksopra kaptam meghívást a Jasmin referenciaszalonba, ahol a biokozmetikumokkal és két ausztrál márkával ismerkedhettünk meg közelebbről. Az egyik a Jasmin Skinscare, ami inkább egy bőrápolási termékeket forgalmazó márka, a másik pedig a Zuii Organic, ami kozmetikumokkal foglalkozik; így egészíti ki egymást tökéletesen a két márka.

Én korábban csak a Zuii sminkmárkáról hallottam, de arról sem sokat, úgyhogy nagyon érdekelt a bemutató, és a natúr kozmetikumokról is meg tudtam jó pár dolgot, ami számomra teljesen új volt. Bár kaptunk sajtóanyagot bőven, én azért szokásomhoz híven jegyzeteltem az érdekes információkat.

A Zuii Organic termékek egyáltalán nem tartalmaznak:
- parabéneket
- talktumot
- kőolajszármazékokat
- génmanipulált összeteőket
- szintetikus anyagokat

Természetes, organikus. Mit is jelent valójában?
- Természetes: gyümölcsökből, növényekből, gyógynövényekből származó anyagok.
- Organikus: tiszta, műtrágyamentes földben, vegyszerek és rovarirtó szerek használata nélkül termesztett alapanyagok.

Minden termék alapanyaga Ausztráliából származik, és bár nagyon nehéz bio termékeket úgy létrehozni, hogy hatékony is legyen, ezeknek a márkáknak még is sikerült, ráadásul 93 különböző árnyalat közül válogathatunk. Külön érdekesség, hogy a gyártás során hegyi forrásvizet használnak. Nem tesztelnek állatokon, jelenleg pedig a már jól ismert BB krém előállításán dolgoznak.

Íme 3 kép a Kertész utcai két szintes szalonról, ami egyébként a márka központja is.
 photo Stuacutedioacute1_zpsf7217efd.jpg

 photo Stuacutedioacute5_zpsee66397a.jpg
 photo Stuacutedioacute7_zpsc3494248.jpg

Saját képeket sajnos nem készítettem, mert voltam olyan szerencsétlen, hogy a legfontosabb dolgot; a fényképezőmet otthon felejtettem, de kaptunk pár fotót, úgyhogy így már ez nem is tűnik olyan nagy problémának.
 photo 2013-04-25-_16-52-09_zps4a839a4e.jpg

 photo 2013-04-25-_16-54-22_zpsf23921cf.jpg

Itt épp Zsófi (az önkéntes jelentkező) smaragdzöld sminkje készül. :)
 photo 2013-04-25-_16-54-37_zps33ba8592.jpg

 photo 2013-04-25-_16-54-531_zps51907965.jpg

 photo 2013-04-25-_16-55-06_zps59776aa0.jpg

Kaptunk egy kis csomagot is, amiben többek között ezt a rúzst is találtam, de erről majd később lesz egy részletesebb bejegyzés képekkel és véleménnyel. Annyit elárulok, hogy egy nagyon csinos kis árnyalat, ami a Primrose fantázianevet kapta.
 photo DSC01104_zps8468c3c0.jpg

Ez úton is szeretném megköszönni a meghívást, és hogy lehetőségem nyílt részt venni egy ilyen rendezvényen! :)


Ti ismertétek már ezeket a márkákat? Használtok biokozmetikumokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!