2013. május 30., csütörtök

Circle 'n Line Fashion Corner rendezvény - Judit Takács SS13

Egy héttel ezelőtt meghívást kaptam a Circle 'n Line Fashion Corner rendezvényre, ahol Judit Takács tavaszi/nyári kollekcióját vehettem szemügyre közelebbről, és merülhettem el a részletekben. Ha kíváncsi vagy a rövid élménybeszámolóra, képekre, és az outfitemre, akkor kattints a 'Tovább' linkre!
Délután 6 óra után értem a belváros szívében lévő kis showroomba, amely kellemes hangulatot árasztott magából, jó érzés betérni egy ilyen helyre. Nagyon kíváncsi voltam a kollekcióra, hiszen különösen érdekelnek a magyar tervezők, figyelemmel követem munkáikat, és mindig szívesen ismerek meg újabbakat. Szerintem a legtöbb itthoni tervező nagyban hozza a kellő színvonalat, és jóval nagyobb figyelmet érdemelnének. Bár úgy vettem észre, hogy az utóbbi időben kezd nőni az érdeklődés feléjük, ami nagyon pozitív és bíztató.


A kollekció maga Csodaország, én pedig Alíznak éreztem magam a showroomban. :) A színek egyszerűen mesések, a pasztell árnyalatoktól az élénkebb pirosig szinte mindent megtalálunk, Takács Juditnál a tavasz igazán színes. Az igényesen kidolgozott kiegészítők közt a matt és gyöngyházfényű bőr mellett lakk darabok közül is válogathatunk, melyek nagyszerűen beépíthetők egy-egy szettbe, izgalmassá téve azt.

 photo DSC01399_zps0d85fe4c.jpg

 photo DSC01402_zps420ea490.jpg

Az én figyelmemet (a lakkvörös cipellő mellett) a tote-ok ragadták meg, melyek hétköznapokra nagyon praktikusak, a tervező pedig a szivárvány ragyogó színeiben álmodta meg ezeket.

 photo DSC01400_zpsbde1d554.jpg

 photo DSC01404_zpsddb51142.jpg

 photo DSC01412_zps23559770.jpg

A bemutatón Cilivel is összefutottam, a STYLESIDE blog írójával, akinek nagyon örültem, hiszen lelkes olvasója vagyok. Élőben is nagyon aranyos és közvetlen lány. :) Miután alaposan körbejártunk mindent, beültünk egy kávézóba, ahol egy bő órát elbeszélgettünk. Jól esett végre csevegni valakivel, akinek ugyanaz az az érdeklődési köre, sok mondanivalóm volt már a divat témában, és most végre megoszthattam valakivel élőben is. 
 photo 580191_664532970240323_234940825_n_zps870f48d1.jpg

A showroom hátsó részén még más hazai tervezők ruhadarabjai is vártak minket, és mint kisgyerek az édességboltban úgy csodáltuk meg a szebbnél szebb ruhákat közelebbről.
 photo DSC01436_zps2752a4c8.jpg


Imádtam ezt a dzsekit!
 photo DSC01448_zps2803cee4.jpg


Ez a ruha maga a mennyország! Ez születik a képzelőerőből, precizitásból és hozzáértésből.
 photo DSC01445_zpsf1f3beac.jpg

 photo DSC01444_zps11749c4e.jpg

 photo DSC01437_zps4e57d6ef.jpg
Végül pedig megmutatnám nektek a szettem is, ami igazából semmi extra, de gondoltam szívesen látnátok.
Ruha: H&M
Dzseki: MANGO
Harisnya: noname
Cipő: Converse
Clutch: Alexander McQueen


2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!