2013. május 7., kedd

TAG - 30 kérdés


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad? 
A kettő között van, de inkább göndör.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész? 
Nem festem, imádom a színét. :)

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában igen. Legtöbbször kiengedve hordom, de néha összefogom, és kb 1 hónapban 1x kivasalom ha este megyünk valahova, és úgy van kedvem.


4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Pedikűrön már voltam, és nagyon ritkán szoktam is menni, de legtöbbször magamnak csinálom azt is, akár csak a manikűrt.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Heti 2x kb.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Inkább csak tavasszal és nyáron.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Hétköznap 5 perc, ha viszont jobban belemélyedek, akkor 15-20.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Nem szoktam alapozót használni, csak korrektort a szemem alá, és mindig azzal kezdek.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Gyűjtöm. :)

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Én még sosem használtam, és igazából nem is nagyon érdekel.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Nem.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Nem, az azért vicces lenne.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Persze.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Ha tehetném begyűjtenék minden ilyesmit, de eddig csak egy Mac korrektorom és szemhéjpúderem, valamint egy Urban Decay szemhéjpúderem van, ha ezeket high end terméknek vesszük. Nagyon vágyom amúgy egy Dior szájfényre és körömlakkra, és egy YSL highlighter-re.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Igen, szinte mindig átgondolom nagyjából, de van, hogy reggelre máshoz van kedvem.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nem igazán szoktam.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Teljesen éjszakai bagoly vagyok, és már az is csodának számít, ha 23:30 előtt ágyban vagyok, de sokszor sajnos 1-2-ig is fent vagyok. Hétköznap 6:50-kor kelek, hétvégén pedig délben kb, vagy még később.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Ó, már egy ideje fogyókúrázom/életmódot váltok, úgyhogy minden nap. :) Nagyon lelkes vagyok, és már -6 kg-nál tartok, ha elérem a célom, akkor bejegyzés is lesz belőle, már jaában gyűlnek a fejemben a gondolatok. :)

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb.

20. Milyen magas vagy?
172-3 cm.

21. Beszélsz idegennyelveket?
Igen, legjobban franciául beszélek, de megy az angol is, jövőre pedig portugált is fogok tanulni.

22. Vannak háziállataid?
Van 2 tacskónk, de nem igazán szeretem a kutyákat, én nem is akartam őket, csak a testvéreim. A macskákat viszont imádom, és volt is egy, csak itthon mindenki a macskák ellen van, ezért már nincs...

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Blogokat minden nap olvasok.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Néha szoktam, általában csak végigpörgetem.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Listát nem írok, de ha valami nagyon megtetszik, akkor azt úgyis fejben tartom.

26. Hogy jött a blogod neve?
Hát sajnos túl egyszerűen. Késő este volt, mikor csináltam a blogot, és ez ugrott be, jól hangzott. Persze szeretem azért, csak nem túl kreatív, nem hittem volna akkor, hogy ilyen lelkesen kitartok majd a blog mellett.

27. Milyen kamerát használsz?
Sony N50, de nagyon vágyom egy jó fényképezőre, több outfit poszt is lenne az biztos.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Hetente.

29. Mi a kedvenc színed?
Fekete! Imádom a feketét, de az aranyat, a fehéret és a szürkét is.

30. Káromkodsz?
Szoktam, néha sajnos túlságosan is belejövök.

+1. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Kipihenem a tegnap esti házibulit, ezért blogokat és Vogue-ot olvasok, képeket szerkesztek, előre írok pár posztot a blogra, erősítek és ugrálókötelezek, (ez mondjuk nem túl pihentető, de muszáj) valamint tanulni is tervezek, hogy ne minden holnapra maradjon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!