2013. augusztus 31., szombat

Augusztusi kedvencek

Ismét eltelt egy hónap, ráadásul hivatalosan is ez az utolsó nap a nyárból. Ha érdekel, hogy mik voltak a kedvenceim az utolsó nyári hónapban, akkor kattints tovább!

ELLE MAGAZIN - A Vogue után ez a kedvenc magazinom, és az augusztusi számukban különösen érdekes, és elgondolkoztató cikkeket olvastam.

MAX FACTOR 2000 CALORIE SZEMPILLASPIRÁL - Az új kedvencem! Ebben a hónapban csak ezt használtam, tökéletes szempillaspirál.

URBAN DECAY BAKED SZEMHÉJPÚDER - Ezzel a szemhéjpúderrel itt már láthattatok egy sminke, az utolsó nyári bulikon pedig végig ezt használtam, nagyon megszerettem, és jól is áll.

CHOIES NAPSZEMÜVEG - Pár hete érkezett csomagom a Choies webshoptól egy tigrises body-val, és ezzel a csodás napszemüveggel, amit azóta szívesen hordok.

H&M NYAKLÁNC - Az egyik legjobb kiegészítő, amit a nyáron vettem. Szinte minden szettemhez passzol, és vele egy outfit sem unalmas.

ZARA CHOCOLATE - Ezt a parfümöt még régebben kaptam ajándékba, és imádom az illatát. Az utóbbi időben ezt használtam a legtöbbször.

CALVIN KLEIN BEAUTY TESTÁPOLÓ - Indulás előtt szoktam kézkrémnek használni, mert másodpercek alatt beszívódik, és finom illata van.

MAX FACTOR TRIO SZEMHÉJPÚDER PALETTA - Ezt még régebben vettem, de csak nagyon ritkán használtam, és nem is szerettem annyira, most viszont nappali sminkhez semmi mást nem használok ezen kívül.


Nektek mik voltak az augusztusi kedvenceitek?

1 megjegyzés:

  1. A kép valami fú nagyon jó lett! :D Először azt hittem weheartit-ról való. :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!