2013. szeptember 25., szerda

OUTFIT - Leopard and Vogue

Talán 1 héttel ezelőtt érkezett meg a csomagom a Choies webshoptól, és azóta egyszerűen imádom ezt a pulcsit. Annyira én vagyok, és elég vicces, ahogy az emberek lepődött arccal néznek rám miatta az utcán, kb úgy megbámulnak, mintha nem is tudom mi lenne rajtam, de igazából kifejezetten élvezem. Szerettem volna már egy beanie-t tavaly is, csak nem találtam olyat, ami tetszett volna, viszont ez a Vogue felirattal egyből belopta magát a szívembe. A nyakláncom szinte egyik képen se látszik, mert becsúszott a pulcsim alá, és nem vettem észre, de már többször is láthattátok a blogon, hiszen az egyik kedvencem. A bakancsot tavaly vettem, azóta is életem egyik legjobb vételének tartom, a farmert pedig jelenleg is megtaláljátok a Pull & Bearben. Szuper kényelmes, és teljesen korrekt az ára.
További képekért kattints tovább!

Pulóver: Choies
Sapka: Choies
Farmer: Pull & Bear
Bakancs: Ázsia Center
Nyaklánc: H&M











Na kinek van még képe Jézussal? :D


Há bármi kérdésetek/kérésetek van: ask.fm
Nektek hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Olyan vidámak ezek a képek örülök nagyon h jó a kedved! :) Jól sikerültek szép vagy nagyon! :))

    VálaszTörlés
  2. Végre kicsit igazán megmutattad magad :) Nagyon tetszenek ezek a képek!

    VálaszTörlés
  3. Eddigi egyik kedvencem! :) Nagyon jól áll ez a pulcsi és az egész outfit nagyon jó lett:)

    VálaszTörlés
  4. Imadom, rohadt jó lett!!! A sapka nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!