2013. október 3., csütörtök

Szeptemberi kedvencek

Mindig is ki nem állhattam az őszt, csakis rossz dolgokkal kötöttem össze, most viszont kifejezetten megkedveltem, és azt hiszem megláttam benne a szépet. Olyan melankolikus és nyugodt hangulatú. A nyár volt a kedvenc évszakom, most viszont kezdek szép sorban minden évszakba beleszeretni. Nem sokára tél lesz, akkor majd azért leszek teljesen oda. :) A tavasz mondjuk még mindig messze áll tőlem, de majd meglátjuk akkor. Természetesen szeptemberben is voltak kedvenceim, ezeket láthatjátok most ebben a bejegyzésben.

SZEPTEMBERI FRANCIA VOGUE - Amúgy is ez a kedvenc magazinom, de az előző havi szám különösen tetszik a 400 oldalával - nem hiába mondják, hogy a divat világában a szeptember az újév kezdete -, a címlapot pedig imádom. Fekete-fehér hibátlan fotó körülötte elegáns arany írással, egyszerűen gyönyörű, az eddigi kedvencem!

SASOS NYAKLÁNC - Ezt az arany nyakláncot pár hónapja szereztem be a H&M-ben, de csak most szeptemberben hordtam igazán sokat.

HARANGVÖLGYI HYDROCARE SERUM - Még csak egy hete használom ezt a szérumot, de már most nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy tényleg egy csodaszer! Hamarosan bejegyzés is készül róla.

MAYBELLINE CORAL TONIC RÚZS - Ezt a rúzst már nagyon régen vettem, de az utóbbi időben sokszor kedvem lett a korall színű ajkakhoz. Nem egy őszi rúzs, de én inkább hangulatom szerint sminkelek, mintsem évszaknak megfelelően.

AVON LEMON SUGAR KÖRÖMLAKK - Az egyik kedvencem ez a lakk, és szeptemberben 10-ből 8-szor ezt használtam. Mostanra viszont már tényleg beköszöntött az ősz, ezért tavaszig valószínűleg elő sem veszem ezt a kis szépséget.

MEXX ENERGIZING PARFÜM - Erről már bővebben írtam ITT, amióta pedig nálam van szinte mindig ezt használom. Üde és friss, egyik kedvencem lett.


Kérdés/kérés: ask.fm
Nektek mik voltak a szeptemberi kedvenceitek?

1 megjegyzés:

  1. Nekem megromlott az Avonos ilyen lakkom mint a Tiéd, ma dobtam ki, pedig még több mint a fele meg volt, kicsit lettem ideges...

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!