2013. november 4., hétfő

Inspiráció

Tudom, hogy nem olyan rég volt inspirációs poszt, de mire hazaértem már besötétedett én pedig fotózni szerettem volna, úgyhogy mára sajnos csak ezt tudtam összehozni. Már említettem egyszer, de jelzem újra, hogy Tumblr oldalam nincs, viszont Weheartit-on bekövethettek ITT.
dune - 砂山 | via Tumblr

profil | tumblr

Untitled

(100+) Likes | Tumblr

a denial. | via Tumblr

Untitled

(100+) Likes | Tumblr

I want to be the girl with the most cake | via Tumblr

☼☽ | via Tumblr

Waves on Behance

ENFANT ◬▽ TERRIBLE | via Tumblr

WHITE RUSH

EVIL TWIN | via Facebook

Ísis Falcão | via Facebook

MY INSPIRATION BOOK | via Tumblr

Untitled | via Tumblr

dark

xoxo

(3) Tumblr

Playful Lines&Colors | via Tumblr


(100+) Likes | Tumblr


2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!