2013. december 9., hétfő

Karácsonyi nyereményjáték!

Ha szeretnétek részt venni a játékban, akkor kattintsatok tovább a részletekért!


A Prestige Products csapatának köszönhetően, nyerhettek egy Tom Tailor East Coast Club parfümöt, amiről már írtam nektek korábban ITT. Nagyon szeretem ezt az illatot, nagy kedvencem lett, úgyhogy szeretném megajándékozni egyik kedves olvasómat is vele.
Valamint szeretném megköszönni nektek, hogy egész évben olvastatok, kommenteltetek és írtatok, mert mindig jól esik pozitív visszajelzéseket kapni, nagyon sokat jelent ez nekem, és persze nélkületek nem is lenne értelme írni. :)

Nincs más dolgotok, mint kedvelni a blog Facebook oldalát, illetve plusz esélyért iratkozzatok fel oldalt a blog követőihez! A játék december 31-én zárul és január 1-jén fogom kisorsolni a szerencsés nyertest.
|
ˇ
Sok sikert és boldog karácsonyt mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. kéész:) Bianka Csendes néven követlek facebook-on:)) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Hű, de szupi! *.* Imádom a parfümöket, köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  3. Monori Alexandra néven követlek facebookon :)

    VálaszTörlés
  4. Raffay Regina Eszter2013. december 16. 12:37

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a játékot neked is! Egy ideje nézegetem a blogod, amikor van rá időm, egy barátnőm ajánlott, szeretem a bejegyzéseidet. Ezúton is szeretnélek köszönteni az én olvasóim között is :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi a játékot! Nagyon szeretem a stílusodat és a blogodat! :))

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!