2014. február 22., szombat

PANDORA sajtótájékoztató (Tavaszi és Essence kollekció)

Ezen a héten szerda kora délután a PANDORA sajtótájékoztatójára voltam hivatalos, ahol a 2014-es tavaszi és az Essence kollekcióval ismerkedhettünk meg közelebbről, valamint maga a márkával. Az esemény a Hotel Nemzeti Budapest-ben lett megrendezve, ami véleményem szerint egy tökéletes helyszín volt.
Az Essence kollekció teljesen magával ragadott, ezért majd egy külön posztban szeretnék róla írni bővebben, most viszont bemutatom nektek a tavaszi újdonságokat. Az általam készített képeken mind azt láthatjátok. Pasztell színek és bájos szimbólumok áradata!










Az én személyes kedvencem a tavaszi kollekcióból - a tollas gyűrű mellett - ez a gyönyörű darab. Le se akartam venni, annyira ragyogó és elegáns!

Szintén kedvenceim.





A következő pár képet a sajtóeseményről már nem én készítettem, hanem a Pandora küldte nekünk. Két fotón elbújva, de engem is megtaláltok. :)













Kérdés/kérés: ask.fm
Nektek hogy tetszik a tavaszi kollekció? Van kedvencetek?

1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!