2014. február 1., szombat

SMINK - Arany csillámos füstös szemek (step by step)

Ezt a sminket már rég el akartam készíteni, de mindig elmaradt, most viszont itt van. Igazából nem így képzeltem el, de így is meg vagyok elégedve vele. Nagy részben egy Claire's palettát használtam, amit ajándékba kaptam kb másfél éve, de még egyszer sem nyúltam hozzá, pedig nem is rossz! A képek egyébként nem adják vissza rendesen, hogy milyen, mert élőben sokkal erősebb és persze szebb. :) Kicsit karácsonyi hangulatú, de bulizáshoz is simán el tudnám képzelni. Ha kíváncsi vagy, hogy hogyan készítettem el, akkor kattints tovább!








STEP BY STEP
1.) Alapozd le a szemhéjad, majd húzd ki a vízvonalat alul-felül egy fekete vagy egy sötétbarna szemceruzával!
2.) Válassz egy highlightert, és vidd fel a szemöldökcsontra és a belső szemhéjzugba!
3.) Egy pezsgőszínű szemhéjpúdert vigyél fel az egész mozgó szemhéjra és az alsó szempillasorhoz!
4.) Negyedik lépésként egy barnás-bronzos árnyalatú szemhéjpúdert vigyél fel a mélyítővonalba, majd alaposan satírozd el!
5.) Válassz egy matt sötétbarna színt, majd azt is vidd fel a mélyítővonalba és satírozd össze a két színt! Ebből kerüljön egy kicsi az alsó szempillasorhoz is!
6.) Az arany csillámokat vidd fel a mozgó szemhéjra és a belső szemhéjzugba, majd húzz egy neked tetsző vastagságú tusvonalat!
7.) Végül pedig spirálozz!

AMIKET HASZNÁLTAM

ARC
- MAC Moisturecover Cache-Cernes korrektor
- Claire's bronzosító

SZEM
-Artdeco szemhéjpúder alapozó
- Max Factor fekete kohl szemceruza
- Claire's palletta
- Sleek Au Naturel paletta sötétbarnája
- Essence dance all night szemhéjpúder
- Essence gél állagú szemhéjtus
- Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál


Kérdés/kérés: ask.fm
Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!