2014. szeptember 3., szerda

Augusztusi kedvencek

Egész nyáron nem volt kedvences bejegyzés, de tudom, hogy mennyire szeretitek, ezért igyekszem majd egy hónapot sem kihagyni. Ezeket a termékeket tekinthetitek akár nyári kedvenceknek is, kivéve persze a magazint, mert az egy szeptemberi szám.
Ha érdekel, hogy mik voltak a kedvenc termékeim az előző hónapban, akkor kattints tovább!

SZEPTEMBERI INSTYLE - Inspiráló!

SCHWARZKOPF BC SUN PROTECT HAJSPRAY - Erről a spray-ről már írtam korábban ITT. Egész nyáron ezt használtam, nagyon szép fényes hajam lesz tőle, jó az illata és véd az UV sugaraktól.

THE BODY SHOP TEAFAOLAJOS ECSETELŐ - Erről a termékről is írtam már nektek, nem is olyan rég EBBEN az arcápolós posztban. Minden nap használom, bármilyen pattanást szépen eltüntet.

PANDORA CHARM - Amióta felfűztem ezt a Pandora charm-ot egy ezüst láncra, azóta teljesen hozzám nőtt, minden nap ezt viselem. :) Elegáns és ragyogó, nekem ennyi most pont elég. EBBEN az outfit posztban már láthattátok "élesben" is.

MODELS OWN STRAWBERRY TART KÖRÖMLAKK - Nemcsak augusztusban, hanem az idei nyár alatt is ezt a körömlakkot használtam a leggyakrabban, jelenleg is ez van a körmömön. Epres illatú és epres yoghurt színe van. Imádom! ITT megnézhetitek a körmeimen is.

NIVEA HAPPY TIME TESTÁPOLÓ - Minden nyáron megveszem, pihe-puha bőrt varázsol és igazi friss, nyári illata van, amit használat után tartósan érezni is a bőrömön.


2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!