2014. október 24., péntek

VÉLEMÉNY: L'Oréal Dual Stylers és NYEREMÉNYJÁTÉK

Még a Rowenta sajtótájékoztatón kaptam ezt a három hajformázót, mivel ezeket ajánlják a Rowenta újdonságai mellé. Kettőt már egy ideje tesztelgetek közülük, a sárga színűt viszont úgy gondoltam felajánlom nektek nyereményjátékra. Szóval ha kíváncsiak vagytok a terméktesztre, és/vagy meg szeretnétek nyerni a Bouncy & Tender hajformázót, akkor kattintsatok tovább!

Mit ígérnek?
Az idei szezon egyik legújabb trendje az ellentétes pólusok találkozása. Októbertől három forradalmian új Tecni.ART hajformázó terméket kínálunk. Ahogyan azt már a termék neve is sugallja, egy kétfázisú, merőben egyedülálló összetételről van szó. Olyan termékre vágyik, amely vékonyszálú hajából ultra volumenű, selymesen sima hajkoronát varázsol? Vagy haja nehezen kezelhető, ezért extrém simaságra és rugalmas mozgásra áhítozik? És mit szólna a lány tapintású érzéki hullámokhoz egy göndör hajban? Mindez többé már nem csak a képzelet szüleménye.

Mi a véleményem?
A lila színűt (Sleek & Swing) nehezen kezelhető hajra, míg a zöldet (Liss & Pumpup) vékonyszálú hajra ajánlják. A kettő közt egyébként nem vettem észre hatalmas különbséget.
A csomagolásuk igencsak dizájnosra sikerült, szerintem nagyon szépek. A tubus átlátszó, ezért jól látszik a kétfázisú összetétel, a krém, amely 72 órás formázó hatást ígér, és a zselé, amely a hőtől való védelmet biztosítja. Ezt a két összetevőt kell a tenyerünkön összekeverni, majd nedves hajra felvinni. Az állaga ragacsos, pont olyan, mint egy hajzselének, de felvitel után már nem ragad. Az illatuk csodálatos, ráadásul tartós is, használat után még napokig élvezhetem!
Most a hatásukról szeretnék pár sort írni. A Silk & Swing-et próbáltam ki először, mert úgy gondoltam ez lesz a leginkább nekem való. Nagyon selymes és rugalmas lett tőle a hajam, és valóban könnyebben kezelhető. Minimálisan még a töredezett hajvégeimen is segített egy kicsit.
A Liss & Pump-up-ot végül jobban megszerettem. Vastag szálú és nagyon dús hajam van, de mindig lehet dúsabb! :) Ettől a hajformázótól jelentősen nagyobb volumenű lett a hajam, ami a hajtöveimnél is szemmel látható volt, ezért nagyon megkedveltem. Ettől a terméktől is puhább lett a hajam, és a töredezettségen is segített egy kicsit.
A Dual Stylers termékek kizárólag a L'Oréal Professionnel szalonokban vásárolhatók meg, 3.990 Ft-ért. (150 ml)


Ezen a ponton kell megnyomni a tubust, hogy a krémet és a gélt megfelelő arányban adagolja.

Most pedig az egyik olvasómnak lehetősége nyílik az egyik Dual Stylers terméket kipróbálni. A Bouncy & Tender-t göndör hajra ajánlják, az érzékien lágy tapintású és hullámos hajért. Hidratálja, fényessé és puhává teszi azt.
Ha szeretnéd megnyerni, akkor nincs más dolgod, mint:
- Lájkolni a Pretty and Nice facebook oldalát (ITT megteheted.)
-  Lájkolni a L'Oréal Professionnel facebook oldalát. (ITT megteheted.)
Plusz esélyért kövesd a blogot Instagramon! (ITT megteheted.)

Itt tudsz jelentkezni!

A játék november 6-án fog lezárulni, a nyertest pedig másnap sorsolom ki. Facebookon lesz kihirdetve és ott is lépek majd vele kapcsolatba, ezért érdemes lesz figyelni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!