2014. november 28., péntek

OUTFIT - Oversized coat

Az utóbbi időben enyhén szólva szétestem, nem igazán jöttek össze a dolgok... Nem tudom ez mennyire jön át a képeken, de az biztos, hogy most nem tudtam a legjobb formámat hozni, ráadásul ilyen hidegben nem olyan mókás bőrdzsekit fotózni, konkrétan szétfagytam. Nézzétek el ezt most nekem, megpróbálom minél hamarabb összeszedni magam, mert ez nem csak a blog rovására megy, és ez így nem állapot.
Na, a siránkozást félretéve, mint mindig most is szeretnék írni pár sort erről a szettről. Ez a kabát egy álom! Nagyon tetszenek az oversize darabok, ennek meg pluszba a mintája is nagyon menő, az anyaga pedig olyan puha, mint egy kiscica bundája. Szerintem teljesen olyan, mintha egy designer darab lenne. Mint látjátok ez a bejegyzés két részre tagolódik, mert a kabát alatt egy szinte teljesen más stílusú összeállítás bújt meg. Ezért is szeretem az ilyen túlméretezett kabátokat, nagyon jól lehet alájuk rétegezni, akár még egy bőrdzseki is alájuk fér. A topot pár hónapja vettem 290 Ft-ért, utolsó nyár végi darabok közt volt. Kár, hogy nem tudtam levenni a bőrdzsekit, látnotok kellene, hogy milyen kecses. (Majd nyáron.) A cipőt is még tavaly vettem a nagy téli leárazásokon, a farmer pedig Levi's. El sem hiszem, hogy végre megvehettem az első Levi's-em.

Kabát: Amnesia / Farmer: Levi's / Dzseki: Amnesia / Top: New Yorker / Cipő: H&M / Clutch: Choies / Nyaklánc: Pandora (charm)




















Nektek hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. A rossz dolgokban is keresni kell a jót, pl. ha nem esnénk szét, nem tudnánk felállni és a jót értékelni. :) Menni fog, erős vagy!
    Amúgy nagyon jól áll rajtad az új Levi's farmerod, még jobban kiemeli a vékony lábad! :) Tényleg látszik azért, hogy jársz/jártál futni. :))

    VálaszTörlés
  2. Merre van ez a hely, ahol fotóztatok? Olyan szép:) és csinos vagy, mint mindig:3

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!