2015. január 21., szerda

VÉLEMÉNY: Wise Tree Naturals testvaj

Korábban már olvashattátok a véleményem a blogon két Wise Tree Naturals termékről; egy arckrémről és egy testápolóról. Mindkettőt nagyon megszerettem, mindig szívesen használom őket. Körülbelül másfél hónapja küldtek nekem egy testvajat is, amire talán a legjobban voltam kíváncsi mind közül. A Ziaja és TBS testvaj után, most lássuk mit tud a teljesen természetes és magyar társuk!
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Mit ígér?
- hatékonyan hidratálja, regenerálja, lágyítja és nyugtatja a bőrt; csökkenti annak kiszáradását, növeli a rugalmasságát
- javítja a bőr tónusát, megőrzi annak rugalmasságát
- késlelteti a bőr öregedését, gátolja a ráncok képződését
- gyulladáscsökkentő, segíti a bőrsejtek regenerációját és a vérkeringést a bőrben, így javítva annak anyagcseréjét

Mi a véleményem? (50 ml/4.000 Ft)
A csomagolása szinte ugyanolyan, mint a többi terméké, egyszerű de nagyszerű, és jól zár. A műanyag kupak zöld színt kapott, ami nem tudom, hogy véletlen vagy sem, de szerintem az illatával függ össze, ami pont olyan, mint a frissen vágott fű, vagy bármilyen zöld növény, isteni! Itt tartom az íróasztalomon, és néha csak letekerem a kupakját, és elkezdem szagolgatni, annyira finom!
Az első dolog, ami feltűnt, az sajnos az egyetlen negatívuma volt: ez a termék nagyon pici, mindössze 50 ml. A testvajaknál mindig megszokott a nagy kiszerelés, úgy általában ehhez vagyunk szokva.
A végére hagytam a legfontosabb dolgot, mégpedig azt, hogy mégis milyen hatással van a bőrre. Azt kell, hogy mondjam ez az eddigi legjobb testvaj, amit vala használtam, még a TBS termékeit is fölülmúlja, ami azért nagy szó. Már első használat után sokkal hidratáltabb lett a bőröm, ráadásul ez a puhaság tartósan érezhető, ezért (száraz bőrűeknek is) elég 2-3 naponta használni.
Ezt a testvajat arcra is ajánlják, ezért pár száraz részen ki is próbáltam, és valóban az arcbőrön is megállja a helyét.

Összességében egy nagyon profi termékről van szó, a legjobb, amit valaha próbáltam, de az ár-érték arány sajnos nem a legkedvezőbb, még heti két-háromszoros használat mellett sem. Az illata csodálatos, azt pedig ne felejtsük el, hogy hatalmas plusz pont jár neki, amiért magyar termék, valamint amiért kizárólag természetes összetevőkből áll. Aki teheti mindenképp próbálja ki, nem fog csalódni benne!

A testvajat ITT tudod megrendelni!




Nektek van kedvenc testvajatok?

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!