2015. június 7., vasárnap

Mini fürdőruha kalauz és inspiráció

A júniussal már hivatalosan is elkezdődött a nyár, a több napja tartó tikkasztó hőséggel pedig pláne. Ma az év első napozásán is túl vagyok, és idén mindenképp szeretnék venni egy új fürdőruhát, innen jött az ötlet, hogy készítek egy ilyen bejegyzést. Megmutatom nektek a kedvenceim, illetve pár tippet is olvashattok.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

1.) AZ EGYRÉSZES - Manapság már alig látni az uszodán kívül egyrészes fürdőruhát viselő nőket, pedig iszonyatosan szexi tud lenni, főleg ha még magas is vagy. Hátul mindenképp legyen nyitott, elől pedig V kivágású, ezáltal nőies viselet lesz, és elkerüljük az úszódressz hatást.

2.) A TRÓPUSI - Szerintem nincs olyan lány, akinek egy trópusi mintás fürdőruha ne állna jól. Vidám, fiatalos és egy ideje már nagyon divatos is, úgyhogy csak bátran!

3.) TRIANGL - Úgy éreztem muszáj megemlítenem a Triangl fürdőruhákat, mert nagyon népszerűek lettek az utóbbi időben. Valóban elég egyedi a neoprén anyag, és rendkívül jól mutat, de szerintem nagyon túl van már hájpolva. A Victoria's Secret angyaloknál is tökéletesebb alakú, széles mosolyú lányokkal bármit könnyű eladni, de a valósághoz nincs sok köze az egésznek. A túl színes és neon fürdőruháiktól egyébként én már az elején rosszul voltam, abszolút nem értettem, hogy miért rajonganak értük annyian, a képen lévőket viszont én is elfogadnám.

4.) A CROP TOP - A crop topokat már nem csak az utcán, hanem a vízparton is hordhatjuk, ugyanis már több üzlet is kínál ilyen fürdőruha felsőket. A képen lévő jobb oldali például jelenleg is elérhető a H&M-nél.

5.) A KIVÁGOTT - Egy különleges hátrész, vagy egy itt-ott kivágott fürdőruha biztosan kitűnik a tömegből, bár barnulás szempontjából nem a legelőnyösebb viselet.

6.) A FODROS - Kislányos mégis csinos. A kis mellűeknek egy fodros felsőrész a legjobb választás, mert a fodrok (és a nagy minták) optikailag mindent egy kicsit felnagyítanak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!