2015. június 18., csütörtök

The Body Shop blogger-találkozó és új Virgin Mojito termékcsalád

Másfél hete blogger-találkozón jártam az Alleeban, ahol az új és egyben limitált Virgin Mojito termékcsaládot csodálhattuk meg. Igazi nyári finomságok, melyek intenzíven ápolnak, miközben üde illatukkal felfrissítenek! Szerencsére elég sok képet sikerült készítenem, úgyhogy először beszéljenek a fotók, a rövid kis véleményem pedig a bejegyzés végére hagyom.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!









Zselés állagú testradír apró szemcsékkel.




Mi a véleményem?
Kaptunk egy mini ajándékcsomagot is, ami egy testvajat, egy tusfürdőt és egy zöld fürdőpamacsot tartalmaz. Bevallom őszintén, hogy első szaglásra az üzletben nekem annyira nem tetszett ez az illat, (bár ezt kicsit már előre sejtettem, mivel én inkább a virágos illatok híve vagyok) ellenben itthon a bőrömre kenve már egészen más volt. Nagy meglepetésemre iszonyatosan megszerettem az illatát, ebben a nagy melegben tényleg kellemesen felfrissíti az embert.


Ez a testvaj és ez a tusfürdő is szinte ugyanolyan, mint a többi a márkától, nyilván csak illatban és összetevőkben különböznek. A testvaj álompuha bőrt varázsol a tusfürdő pedig kellően felhabzik és még minimálisan hidratál is.


Ha be szeretnéd szerezni valamelyik terméket, de nincs lehetőséged valamelyik üzletükbe ellátogatni, akkor a Virgin Mojito termékcsaládot a webshopban is megtalálod, IDE kattintva!


Nektek hogy tetszik ez a kollekció?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!