2015. november 12., csütörtök

Készüljünk a télre! - Cipőválasztás

Sosem szoktam mentegetőzni az elmaradt bejegyzések miatt, de az elmúlt két hétben tényleg annyi teendőm volt, hogy örültem, ha alvásra marad időm. Ellenben tervben van a YouTube csatornám elindítása. Nagyon nagy lelkesedéssel fogtam bele a videózásba, remélem az olcsó kamerám nem fog majd nagyon ki rajtam, és sikerül nektek igényes videókat készítenem. :) Ha minden igaz, akkor már jövő hét vége felé YouTube-on is látni és hallani (!!!) fogtok.
Ugyan az utóbbi hónapokban még nem igazán volt telünk, de ha hihetünk az időjósoknak, akkor decembertől már hűvösebb napok elé nézünk. Ezzel a bejegyzéssel egy kis inspirációt szeretnék nektek adni, ha még nem sikerült téli lábbelit választanotok, illetve pár üzlet jelenlegi kínálatából is összegyűjtöttem a legjobbakat.


HERNYÓTALPAS
Ezeket a cipőket valaki vagy imádja, vagy utálja. Én az előbbiek csoportját erősítem, már tavaly beszereztem egy ilyen magassarkút, amit már ti is láthattatok, hiszen kb minden második outfit posztomban azt viseltem. (Pl ITT, ITT és ITT) Szerintem télre teljesen megfelel egy iylen darab, nekem kicsit sem fázott benne a lábam soha.
1. Ebay / 2. Cin Cin Amica (8.999 Ft) / 3. Deichmann (8.990 Ft) / 4. Ebay

CHELSEA BOOTS
Ez az igazi Jolly Joker, mindenhez illik, kényelmes, nőies és meleg is; nem lehet vele mellélőni. Én idén vettem egy ilyen bokacsizmát (Humanic), ITT és ITT már láthattátok is.
1. Pull & Bear (14.995 Ft) / 2. H&M (9.990 Ft) / 3. Ebay / 4. Deichmann (6.990 Ft)

THE OXFORD
Sokáig ódzkodtam ezektől a daraboktól, de mára már egészen megbarátkoztam velük, főleg, amióta elkezdték őket platformos változatban is piacra dobni. Erősen masculin lábbelik, de egy jó összeállítással a végeredmény kivételesen sikkes lesz.
1. Pull & Bear (9.995 Ft) / 2. Cin Cin Amica (4.999 Ft) / 3. Humanic / Deichmann (4.495 Ft, leárazva, tegnap vettem meg én is :) )


HIGH HEEL
Ez az a darab, ami iszonyatosan tetszik, de magamon nem tudnám elképzelni. Ezekről nekem mindig Dorka jut eszembe (THE SENSE), aki annyira kimaxolja a nőiességét ezekkel a csizmákkal, hogy öröm nézni. (Pl. ITT, ITT és ITT)
1. Zara (22.995 Ft) / 2. Stradivarius (17.995 Ft)

PARTY
Ezek a csizmák miatt várom a telet, mindig ilyenekbe járok bulizni. Egy kabáttal, melegen öltözve szinte semmilyen magassarkú nem túl kihívó, ilyenkor lehet kísérletezgetni az extrémebb darabokkal is.
1. Zara (25.995 Ft) / 2. H&M (9.990 Ft) / 3. Zara


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!