2016. január 26., kedd

OUTFIT - Wearing Triumph

Ez a mai nem egy szokásos outfit poszt, hiszen ezúttal a fotók itthon készültek, a saját fényképezőgépemmel, ráadásul fehérneműket fotóztunk.
Utóbbi miatt az elején kicsit aggódtam, hiszen ilyet még sosem csináltunk, és ugyan megoldottam, hogy ne kelljen sokat mutatnom magamból, azért még így is egy kicsit ki kellett lépnem a komfortzónámból, bár azt hiszem megérte.
A teljes bejegyzésért és további képekért kattints tovább!

Ez a fotósorozat egyébként a Triumph pályázatára készült, amihez azonnal kedvem támadt, amikor emailben megkaptam a felhívást.
Ennek legfőbb oka az, hogy abszolút támogatom ezt az ötletet, hiszen így nem csak profi modellek, hanem hétköznapi nők is képviselhetik a márkát, ami biztosan több önbizalmat adna a nőknek, és segítene nekik elfogadni saját testüket annak minden hibájával és szépségével.
Másik ok pedig (amellett, hogy hatalmas megtiszteltetés lenne a márka nagykövetének lenni) az, hogy élek-halok a fehérneműkért. Erről már korábban is írtam nektek (ITT), szerintem sosem elég belőlük. Valahogy mindig találni még szebbet, még csipkésebbet, még kényelmesebbet, még szexibbet és csak gyűlnek a fiókban. :)
A fotózásra kapott álomszép fehérneműk mind az őszi-téli kollekció darabjai, amik közül próbáltam minél elegánsabbakat összeválogatni. A romantikus kinézetük mellett a profi minőséget szeretném még kiemelni, bár egy 1886 óta működő márkától ez talán nem is meglepő.

Ez a fekete csipkés fűző volt a kedvencem, le sem akartam venni. Kényelmes, enyhén alakformáló, és szexi, de mégis elegáns, ráadásul egy magasabb derekú farmerrel vagy szoknyával is nagyszerűen hordható.













Nektek hogy tetszenek a képek?

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!Nagyon szép képek!És a Triumph is nagyon megbízható!! A hajad egyszerűen mesés! :) Mit szoktál rá kenni, hogy ilyen szép erős és hosszú?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Semmi különöset nem használok rá, örököltem. :) A dédnagymamámnak volt elvileg ilyen dús és hosszú haja, szóval onnan kaphattam. :D
      Egyébként két-három hetente vágok magamnak a végéből, az is segít, hogy ilyen erős maradjon. :)

      Törlés
  2. Nagyon jók lettek a képek:))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nincs ötleted esetleg, hogy ezt a fűzőt hogy tudnám beszerezni? Nagyon megtetszett, de még a hivatalos oldalukon sem találom.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem személyesen kérdezz rá valamelyik üzletükben, bár elképzelhető, hogy már nem árusítják ezt a darabot.. :(

      Törlés

Minden vélemény számít!