2016. január 4., hétfő

TESZT - Avon rúzsceruza és Indulgence rúzs

Egy ideje már nagyon megszerettem a különböző rúzsokat, hatalmasat tudnak dobni az összképen, ráadásul még a hangulatom is jobb, ha az egyik kedvencem viselhetem egész nap, ezért is örülök mindig, amikor új rúzsokat tesztelhetek. Ezúttal az AVON két újdonságát próbálhattam ki, a karácsonyi csomagolású Red Haute rúzsceruzát, valamint a Day Lily fantázianevű Indulgence rúzst. Ha kíváncsi vagy erre a két termékre, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!


Én személy szerint sokkal jobban szeretem a rúzsceruzákat, mint az átlagos rúzsokat, mert egyszerűbb a felvitelük (akár még tükör nélkül is megoldható), jóval krémesebb az állaguk, ezért egy kicsit sem szárítják az ajkakat, nem utolsó sorban pedig teljesen más végeredményt kapunk, szerintem sokkal természetesebb és 'barátságosabb' hatást keltenek.
Ennek az AVON darabnak a csomagolása karácsonyi, csillagmintás, nagyon fiatalos, és sokak örömére kicsavarható.
Ez a Red Haute árnyalat, ami egy igazi üde bogyószín, ha keveset használok belőle, akkor pont olyanok az ajkaim, mintha cseresznyét ettem volna, vagy valamilyen piros szörpöt ittam volna. :) Nem mellesleg az illata is édes, cukros, még viseléskor is érezni néha. A pigmentáltsága tökéletes, a tartóssága pedig meglepően jó, főleg egy rúzsceruzához képest. Amióta meghozta a postás csak ezt használom, ha pirosas ajkakat szeretnék, abszolút újravenném (és fogom is).
10/10


INDULGENCE RÚZS - DAY LILY ÁRNYALAT (januártól elvileg már elérhető lesz)
A csomagolása letisztult fekete, vékony és hosszúkás, számomra öröm ránézni, és jól zár.
Első kicsavarásra azt hittem, hogy ez egy vad, sötétlilás szín lesz, de felkenve már egészen más árnyalatot kapunk: enyhén lilás, de inkább barnás-rózsaszínes, kellemes és visszafogott, pont annyira elég, hogy egy kis életet és színt adjon az ajkaknak, hétköznapokra tökéletes. Ráadásul az illata ennek még jobb, mint a rúzsceruzának, igazi gumicukros. :)
Az állaga extra krémes, ezért nagy örömömre ez sem szárítja az ajkakat, sőt, még minimálisan hidratál is. Szerintem már-már egy picit túl krémes is, ezért néha enyhén ragadósnak érzem, viszont ezenkívül nem találtam benne hibát.
8,5/10



Összességében mindkét rúzst bátran ajánlom nektek, bár a Red Haute rúzsceruza nálam az igazi kedvenc, azt mindenképp próbáljátok ki, ha tudjátok. :)


2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan az Indulgence én pont ezért szeretem mert ilyen krémes, így az őszi, téli időszakban nagyon jól használható.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyenkor tényleg különösen praktikus! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!