2016. március 2., szerda

Ecset-és rúzstárolás

Sosem volt még sminktárolásról szó a blogon, de most, hogy beszereztem ezt a rúzstartót és ennyire megszerettem, azt hiszem eljött az ideje, úgyhogy fogadjátok szeretettel a saját verziómat egy kis inspirációval megfűszerezve.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!


E C S E T E K
Bármennyire is furának találjátok, igen, "smink guru" létemre csak ennyi ecsetem van (plusz még egy lecsapott végű, ami lemaradt a képről), és tökéletesen elvagyok velük. Még pár vékonyabb darabot be kéne szereznem a különösen precíz munkákhoz, de megmondom őszintén nem érzem szükségét egy teljes készlet megvásárlásának.
A tárolásukat én a lehető legegyszerűbb módon oldottam meg; kerestem itthon egy üveget, majd megtöltöttem a kagylókkal, amiket még anno Horvátországban pontosan erre a célra gyűjtöttem. Meg lehetne még tölteni gyöngyökkel, homokkal, szárított virágos fürdősóval vagy akár kávészemekkel is, igazából bármivel amit esztétikusnak találunk.




R Ú Z S O K
Ezt a tartót én a Rossmann-ban szereztem be, de Ebay-en ennek millió változata van még, ezért érdemes ott körülnézni, már csak a kedvező árak miatt is. IDE kattintva többet is találtok.
Ez egyébként nekem tökéletes, mert pont elfér benne minden szájra való termékem, a tartó oldalán található nagyobb részekben pedig az ajakfilcek, rúzsceruzák, kontúrceruzák és a hosszúkásabb szájfények is helyet találnak.



Egy kis inspiráció...

makeup, nars, and make up kép

silver mirror, clothes racks, and brushes holder kép

Ezen a képen láthatjuk remek példáját annak, hogy még pár befőttesüveg is hasznos lehet ecsettárolás céljából, és még egész minimál hatást is kelt.
mason jars, concealer, and makeup brushes kép

Ezeket a "Chanel" sminktartókat megtaláltam Ebay-en (ITT), és még most is sokkhatás alatt vagyok, hogy van, aki ekkora összegeket kiad pár műanyagért. Tény, hogy jól néznek ki, de azért na.. :D
box, chanel, and coco kép
A képek forrása We Heart It.

Összességében fontosnak tartom, hogy akár csak minden más, a sminkek is rendszerezve legyenek, hogy szépen átláthassuk, hogy miből is válogathatunk, meg persze, így kevesebb az esély rá, hogy valamit szem elől vesztünk, és nem tudunk rendesen kihasználni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!