2016. március 7., hétfő

Intimissimi 2016-os tavaszi kollekció

Nem is emlékszem már, hogy mikor posztoltam utoljára az Intimissimi kampányképeit, de rájöttem, hogy nagyon hiányoznak. Persze mindig megnézegettem őket, de nektek is meg kell őket mutatnom, hiszen annyira szépek, az Intimissimi pedig mindig is a kedvenc fehérnemű márkám volt.
Az olasz márka a tavaszt javarészt romantikus fehérben és lágy halványkékben képzelte el, némi visszafogott virágmintával fűszerezve, és persze a nélkülözhetetlen, örök fekete darabok is helyet kaptak.
A modell Shlomit Malka, aki szerintem nem volt a legjobb választás, véleményem szerint egy elég egyszerű modell, nem tud újat mutatni. Persze ettől függetlenül vitathatatlan, hogy egy szép nő, csak kicsit átlagos, ehhez a kollekcióhoz pedig én egy északibb típusú lányt tudtam volna elképzelni, bár ez ugye nem vall az Intimissimire. :)
Személyes kedvencem az első képen látható body, egyszerre elegáns, nőies és szexi.
További képekért kattints tovább!












Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Hú nagyon gyönyörű, direkt vártam a tavaszi kollekcióra és nem újítottam be eddig semmit feleslegesen, hát megérte! *-*

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!