2016. március 1., kedd

NOTD - Fairy

Az időjáráson nem látni, de hivatalosan ma már tavasz van, ezért egy tündéres, csillámos ombre manikűrrel készültem nektek mára.
Az elkészítése nagyon egyszerű, biztosan már ti is többen próbálkoztatok ombre körmökkel. Csupán egy szivacsra lesz szükségünk, amivel óvatosan felütögetjük az adott körömlakkot a körmünkre. Én most fordítottan csináltam, és a holdacskáktól indítottam az átmenetet, nekem így is nagyon tetszik, teljesen passzol a mostani hangulatomhoz.





A Rimmel London Nail Nurse-t használtam alaplakknak, majd a Rival de Loop Indian Feeling fantázianevű körömlakkját ütögettem fel egy szivaccsal. Utóbbi egy gyönyörű szín, néha rózsaszínes, olykor pedig narancsos árnyalatú.


Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!