2016. március 27., vasárnap

Természetes hajápolás - Vitalcare Natural Bio

A hűséges olvasóim már jól tudhatják, hogy próbálok átállni természetes kozmetikumokra, sok mindenre már találtam is remek alternatívát (pl testvaj, dezodor, ajakápoló stb), amiket azóta is rendszeresen használok és szeretek. A hajápolással viszont kicsit gondban voltam, mert a még Prágában vásárolt 100%-ban természetes samponom óta nem találtam mást, ami bevált volna.
Az olasz Vitalcare viszont pont nemrég kezdte el árusítani a termékeit Magyarországon is (dm, takemeshop), amiket hatalmas örömömre alkalmam adódott kipróbálni is. Ha érdekel a bio hajápolás és kíváncsi vagy a véleményemre, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!

Először is szeretném kiemelni, hogy a Vitalcare sem 100%-ban természetes termékeket kínál, ellenben SLS, PEG, SLES, színezőanyag, szilikon, parabén és vazelin felhasználása nélkül készülnek, ami egy igencsak biztató lista, főként hajápolás terén.

A sampon és a kondícionáló már első használat után csodát művelt a hajammal, szerintem soha nem volt még ilyen fényes és erős, mint amióta ezt a három terméket használom. Töredezett hajra tökéletes, mert sokkal puhább is lett tőle a hajam, és a megviselt hajvégeimen is szépen segített. Az illata kissé egy gyógyszertári krémre hasonlít, de érezni rajta a kamillát is (organikus zab és kamilla kivonatot tartalmaz), szóval számomra kellemes. Az áruk 1899 Ft/250 ml, és csakis azért nem kapnak a 10-ből 10 pontot, mert nem 100%-ban természetesek, csak nagy részben.
9/10

Az argánolajos balzsam spray pedig szerintem nem szorul magyarázatra, hiszen köztudott, hogy az argánolaj minden hajkoronát életre kelt, ráadásul ezen kívül még 5 féle olajjal táplálja és erősíti azt. Én a vizes hajam kifésülésekor szoktam használni, mert nagyban megkönnyíti a folyamatot. Ezeken kívül még fontosnak tartom kiemelni, hogy ez a spray sajnos már fele annyira sem bio, mint előző társai.
7 pontot kap a 10-ből, mert a 6 féle olaj mellett sajnos a természetestől igencsak távol álló összetevőket is találtam, bár a Luxury Argan termékcsalád már nem is ígér semmilyen "mentességet."
7/10

Összességében bátran ajánlom ezeket a termékeket, főleg a sampont és a balzsamot, amit én is mindenképp újra fogok majd vásárolni. Azt hiszem megtaláltam az új kedvenceim. :)


2 megjegyzés:

  1. Éppen lázas samponkeresésben vagyok, ugyanazon szempontok alapján, min Te, úgyhogy nagyon időszerű a bejegyzésed, köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Örülök, hogy hasznos olt számodra. :)

      Törlés

Minden vélemény számít!