2016. március 22., kedd

TESZT - AVON Big & Multipled szempillaspirál

Örömmel jelentem be nektek, hogy megtaláltam a tökéletes szempillaspirált! A Maybelline Lash Sensational volt eddig a kedvencem, de az Avon legújabb darabja, a Big & Multipled most nálam mindent fölülmúlt. Ha kíváncsiak vagytok az előtte-utána képre, és a részletesebb véleményemre, akkor kattintsatok tovább a teljes bejegyzésért!

Először is a csomagolással kezdeném. Személy szerint nekem nagyon tetszik ez az egyszerű, letisztult szürke-ezüst, az pedig plusz pont, hogy záráskor kattan egyet, így mindig megbizonyosodhatunk róla, hogy rendesen betekertük.


Nem voltak nagy elvárásaim ettől a szempillaspiráltól, mert az a bizonyos Maybelline darab nagyon a szívemhez nőtt, de aztán nem csak, hogy kellemeset, de csodálatosat csalódtam.
Az eredmény szép fekete, és hosszú pillák. A nap folyamán egyáltalán nem pereg, nem csomósodik, reggeltől estig a toppon van. Ami számomra a legjobban tetszik az az, hogy tökéletesen szétválasztja a pillákat, ezáltal dúsabb és természetesebb hatást elérve, utóbbi szempont pedig nekem különösen fontos. Mostantól egy jó darabig ezt fogom rendszeresen újravásárolni, nehéz lesz bármelyik márkának is ezt fölülmúlnia.
A bevezető ára 1399 Ft, és ITT tudjátok megvásárolni. (Még az ára is a pénztárcámhoz (és legtöbbünkéhez) van szabva, szóval minden szuper. :) )

10/10


A keféje első látásra hatalmas csalódás volt, és nagyon megijedtem tőle, mert néhány területen a festék össze van csomósodva, és ebből egyből arra következtettem, hogy mindenhogy ki fognak nézni a pilláim, csak természetesen nem, de szerencsére szó sincs ilyenről.



Nektek hogy tetszik így kép alapján? :) Van kedvenc szempillaspirálotok?

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!